تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۲۹۰
تعداد بازدید: ۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
دبیر هفدهمین همایش صنایع دریایی در نخستین نشست خبری همایش هفدهم با ذکر این مطلب که همایش و نمایشگاه صنایع دریایی یک واقعه ملی است اذعان داشت: «همایش صنایع دریایی از حالت ملی به سمت بین المللی شدن پیش میرود.
به گزارش مارین نیوز، دکتر عباس نوبختی در ادامه افزود : هرچند ممکن است تعداد شرکت کنندگان خارجی کم باشد اما با اجرای برنامه ی اقدام مشترک (برجام)، این همایش در سال های آینده به یک رویداد کاملا اینترنشنال (بین المللی) تبدیل خواهد شد.»

دکتر عباس نوبختی در همین راستا گفت: این همایش و نمایشگاه از تاریخ یکم تا ۴ دی در کیش با حضور ۸۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

نوبختی با اشاره به این که این همایش در صنعت دریا یک واقعه منحصر به فرد است افزود: تفاهم نامه ای کلی بین انجمن و سازمان بنادر به امضا رسیده که در پی آن از سال گذشته نمایشگاه ها و همایش های صنایع دریایی ادغام شده اند و مسئولیت برگزاری آن ها با انجمن مهندسی دریایی ایران می باشد.

وی با بیان این مطلب که همایش و نمایشگاه صنایع دریایی مهمترین نمایشگاه و رویداد برگزار شده در کیش است گفت: «با هماهنگی هایی که چند ماه قبل با مسئولین لشکری و کشوری صورت گرفته است، به احتمال زیاد شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور، چند وزیر و فرماندهان ارتش و سپاه در همایش باشیم.»

عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اعلام این که قراردادهای لازم برای سالن، خدمات رفاهی و ... منعقد شده گفت: «به موازات همایش و نمایشگاه برنامه هایی از قبیل بازدید، گردش های دریایی، انتخاب برترین ها در حوزه های صنایع، شرکت ها، دانشجویی، اساتید، مقاله و ... خواهیم داشت که اطلاعات آن به زودی از طریق سایت www.miciran.ir به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مارین نیوز در خصوص برنامه ششم توسعه و همایش صنایع دریایی گفت: «مبنای کار همایش توجه بر قسمت های دریایی برنامه ششم است و در همین خصوص شعار همایش را «دریا محور توسعه است» انتخاب کردیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: