تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۵۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
بیش از شش ماه پیش وزیر راه و شهرسازی شرکت‌‌ ها و سازمان‌ های تابعه وزارت راه و شهرسازی را از عقد هر نوع قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و با کارکنان شاغل و بازنشسته آن دستگاه منع کرد.
به گزارش مارین نیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مهرماه 94 در ابلاغیه ای شرکت‌‌ ها و سازمان‌ های تابعه وزارت راه و شهرسازی را از عقد هر نوع قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و با کارکنان شاغل و بازنشسته آن دستگاه منع کرد که در متن نامه آمده است : «...مقرر می‌گردد از انعقاد هر نوع قرارداد اعم از پیمانکاری، اجاره دارایی‌هایی مولد، قراردادهای BOT ٬BLT ٬ نظایر آن و همچنین قراردادهای خرید خدمات با اشخاص حقیقی و حقوقی به نحوی از انحاء با کارکنان آن شرکت/سازمان اعم از شاغل و بازنشسته (مانند صندوق‌های بازنشستگی. شرکت‌ها و صندوق‌های تعاونی کارکنان، صندوق‌های پس‌انداز کارکنان و از این قبیل) خودداری به عمل آید. لازم است به قراردادهای قبلی نیز در پایان مدت قرارداد یا ظرف مدت شش ماه (هر کدام زودتر باشد) خاتمه داده شود...» 

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن تشکر از حمایت های سازنده وزیر محترم، در نامه ای خواستار پیگیری قراردادهایی است که به تازگی در سیستم داخلی سازمان بنادر و دریانوردی منعقد شده است. 
متن نامه در زیر آمده است :

جناب آقای دکتر آخوندی
وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام
احتراماً، ضمن تبریک سال نو و تشکر از حمایت های سازنده جنابعالی از صنایع و محصولات ساخت داخل و نیز اهمیت دادن به موضوعات و مشکلات اشتغال در کشور، همانگونه که مستحضرید صنایع دریایی کشور یک صنعت نوپا در کشور بوده و نیاز توجه خاص و همه جانبه دارد. متاسفانه با وجود ابلاغ جنابعالی در مهرماه 94 مبنی بر عدم انعقاد قرارداد با شرکت ها، صندوق های بازنشستگی، تعاونی ها و دیگر زیرمجموعه آن وزارتخانه، همچنان شاهد اینگونه قراردادها در سیستم داخلی سازمان بنادر و دریانوردی هستیم. خواهشمند است دستور فرمائید با توجه به سپری شدن مدت 6 ماه مشخص شده پیگیری های لازم در این خصوص صورت گرفته تا موجبات رفع این معضل اساسی فراهم گردد.
پیشاپیش از توجه خاص جنابعالی به این موضوع کمال تشکر را دارد.

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران 
تاریخ نامه : 95/1/22 


ابلاغیه وزیر محترم راه و شهرسازی در تاریخ 94/7/6 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
mirzaei
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
آقا می خواهید ما لیستش رو به شما بدیم ؟ می خواهید اسم حداقل 10 تاشون رو فقط تواسکله رجایی بدیم ؟ این شرکت های وابسته انقدر در بنادر قدرت دارند که خودشان الان بخواهند وزیر رو هم از پشت میزش بر می دارند
دلسوز نظام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم وزیر محترم راه با درایت و تیزبینی و همکاری نماینده سازمان بازرسی کل کشور در سازمان بنادر، پدر سالار تشکیلات رانت و دست های آلوده سازمان بنادر را شناسایی و تحویل قانون دهد. پدر سالاری که به صرف داشتن پول زیاد و در سایه، توانایی جابجایی مدیرعامل و مدیران بنادر را دارد.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
شرکت نگین سیز در اسفند ماه 94 برنده لایروبی بنادر شهیدرجایی و چابهار به مدت 5 سال گردید.!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: