تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۱۶۹۱
تعداد بازدید: ۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای شهر تهران، ویژه دانش آموزان و هنرجویان دوره های سه گانه تحصیلی شهر تهران در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری می باشد.
به گزارش مارین نیوز، این جشنواره علمی پژوهشی در 7 بخش نمایشگاهی، فن بازار، هنر و ادبیات، خلاقیت، سمینار پژوهشی دانش آموزی، برنامه نویسی و پل مجازی برگزار می شود.
مدیر پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در این باره گفت: در این جشنواره که به مدت دو روز برگزار می شود 1400 دانش آموز دختر و پسر آخرین یافته های پژوهشی خودشان را به نمایش می گذارند.
دشتی پور افزود: همچنین بخش نمایشگاهی این جشنواره با حضور موزه علوم و فناوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، پژوهشگاه رویان، ستاد توسعه زیست فناوری، انجمن ژنتیک ایران و جامعه گیاه درمانی ایران برگزار می شود و با حضور و رقابت 1200 دانش آموز پسر در فرهنگسرای خاوران ادامه خواهد داشت.
به گزارش مارین نیوز، دبیرخانه دومین جشنواره دانش آموزی دریا در خلال این جشنواره با اختصاص غرفه ای به خود در نمایشگاه جنبی جشنواره فوق حضور داشته و به ارائه موضوعات دومین جشنواره دانش آموزی دریا پرداختند. 
در کنار این جشنواره و نمایشگاه، دبیرخانه جشنواره دانش آموزی دریا دوره های آموزشی آشنایی با صنایع و فناوری های دریایی را برگزار نمود.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: