تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۰۷۹
تعداد بازدید: ۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
طبق آخرین مطالعات انجام شده توسط موسسه بین المللی Drewry برای کشتی های کانتینری سه ماهه سوم سال 2016 (فصل اوج مبادلات کانتینری) افق روشنی نخواهد داشت.
به گزارش مارین نیوز، طبق آخرین مطالعات انجام شده توسط موسسه بین المللی Drewry برای کشتی های کانتینری سه ماهه سوم سال 2016 (فصل اوج مبادلات کانتینری) افق روشنی نخواهد داشت. تقریبا نیمی از 51 شرکت باربری که به این بررسی پاسخ داده اند، انتظار دارند حجم مبادلات در فصل اوج همانند سال 2015 باشد، در حالی که 35 درصد از آن ها حتی حجم پایین تری را پیش بینی کرده اند؛ پیش بینی تنها 18 درصد از این شرکت ها حجم بالای مبادلات تجاری در فصل شلوغ سال بوده است. 
نتابج بررسی های موسسه Drewry تایید می کند که مبادلات تجاری بین المللی همچنان راکد باقی می ماند: « خبرهای ناامید کننده در انتظار حاملان اقیانوس پیما خواهد بود، به این معنا که سال دشوار و کم ثمری در انتظار آن ها و اپراتورها خواهد بود. 
همچنین بخش کوچکی از ظرفیتها استفاده می شود.» این موضوع شامل شرکت های مشاوره حمل و نقل نیز خواهد بود.
به نظر می رسد به صورت بی سابقه بسیاری از ظرفیت های حاملان کانتینری در معاملات، برای حمایت از نرخ حمل و نقل حذف شده است. پیش بینی میزان تقاضای کوتاه مدت نیز تکرار همین داستان است. در حالی که میزان تغییر از یک تجارت به دیگری تغییر می کند، در  فصل سوم سال به عنوان شلوغ ترین دوره مبادلات برای صنعت خرده فروشی در مراکز عمده مصرفی اروپا و آمریکا، کالاها در انبار افزایش می یابد. بین سال های 2008 تا 2015 نسبت میانگین حجم مبادلات کانتینری سالانه در فصل اوج (سه ماهه سوم سال) از 26.4 درصد به 25.4 درصد در فصل آخر سال رسید. 
سه ماهه سوم سال، فصلی است که در آن حاملان کانتینری قادر به کسب درآمد تورمی از تراکم و اضافه بهای تجهیزات خواهند بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: