تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۷۳۳
تعداد بازدید: ۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
نشست هم اندیشی نقش ورزش های دریایی و ساحلی در توسعه زیست بوم دریایی و ساحلی کشور به همت دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی با حضور مسئولان وزارت ورزش و فعالان حوزه گردشگری ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، محمد مهدی سالاری رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی در این نشست گفت: کارگروه ورزش های دریایی و ساحلی یکی از  15 کارگروه تخصصی ما برای توسعه اقتصاد دریا محور است که می تواند طرح های پیشران بزرگی را در این حوزه به اجرا برساند.


وی افزود: نگاه ما به توسعه دریا محور، نگاهی جامع و بر مبنای توسعه زیست بوم است، همه زنجیره های ارزش در اقتصاد دریا باید مورد توجه قرار بگیرند و نمی توان برخی زنجیره ها را فعال و از برخی دیگر چشم پوشی کرد.
سالاری ادامه داد: اعضای کارگروه ورزش های دریایی و ساحلی باید برای ۳ سرفصل به اجماع برسند، ابتدا حلقه های کلیدی زنجیره ارزش یعنی حلقه های کلیدی ورزش های دریایی را مشخص کنند، سپس مسائل اصلی حوزه را تعیین و اولویت بندی کنند و در نهایت پروژه های پیشران را تعیین و اجرا کنند.
رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی گفت: شرکت های فعال در این حوزه، خود مجری طرح های پیشران باشند و انتظار اجرا از دستگاه های دولتی نداشته باشند، ما از طرح های پیشران حمایت می کنیم اما اجرا با بخش خصوصی خواهد بود، تلاش ما بر مبنای رفع موانع و تسهیل مسیر اجرای این طرح ها است.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: