تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۰۱
تعداد بازدید: ۱۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس را به عنوان ناظر پارلمان در شورای عالی صنایع دریایی انتخاب کردند.
به گزارش مارین نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه) پارلمان عضو ناظر پارلمان در شورایعالی صنایع دریایی را انتخاب کردند.
بر این اساس، «سیدمهدی مقدسی» نماینده اراک در مجلس با کسب 95 رأی از مجموع 192 آرای مأخوذه به عنوان عضو ناظر مجلس در شورایعالی صنایع دریایی برگزیده شد.
لازم به ذکر است نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس یکی دیگر از کاندیداهای عضویت در این کمیسیون  بود که نتوانست رأی اکثریت نمایندگان را برای عضویت کسب کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
آآآآخه . دلم خنک شد . خلاصه یک نفر از استان مرکزی انتخاب شد که به بالا و پایین این سرزمین می نگرد. و دریا را فقط مخصوص جنوب کشور نخواهد دانست و یقینا نگاه عمیق به همه جوانب و تحلیل مسایل دریا و دریا نوردی خواهد داشت الحمدالله نمایندگان شمال کشور در مجلس از دریا قهر کرده اند مگر در جاهایی که دفاتر مناطق آزاد در کنار دریا باشه .!البته بنده با تمام هالوییم نقطه نظر ها آقای مقدسی را در چند مقاله در مورد دریا . کشتیرانی مطالعه نموده ام ! بسیار موشکافه بوده اما الهی من برای غربت این این جمله بمیرم . اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل . همه خوب میگونند ولی امیدواریم تبدیل به اقدام عمل هم بشود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: