تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۲۲۴
تعداد بازدید: ۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
بزرگترین شرکت کشتی سازی کره جنوبی- هیوندایی با جذب 4.1 میلیارد دلار سفارش ساخت کشتی و تجهیزات صنعتی دریایی پایین ترین حد سفارشات را نسبت به سال های قبل برای خود ثبت کرده است.
به گزارش مارین نیوز به نقل از worldmaritimenews، این کشتی سازی بزرگ با 44.4 درصد سقوط ارزش سفارشات در  نیمه اول سال 2016 نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل با رکود مواجه شده است. این در حالی است که یک سال قبل تر، پایین تر آمار جذب سفارشات 7.4 میلیارد دلار در  بوده است.
کشتی سازی هیوندایی حدود 69 درصد از میزان سفارشات خود را در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2015 از دست داده است؛  سفارشات جذب شده در شش ماهه اول سال 2016 رقمی نزدیک به 992 میلیون دلار است که در نیمه اول 2015 این رقم حدود 3.2 میلیارد دلار گزارش شده است.
در بخش کشتی سازی، این شرکت بزرگ با  سقوط نزدیک به 50 درصدی ارزش سفارشات خود -از 888 میلیون دلار در نیمه اول 2015  به 417 میلیون دلار در نیمه اول 2016 -متحمل زیان بزرگی شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که کارگران اتحادیه ای این شرکت با همراهی کارگران هفت شرکت کشتی سازی دیگر در حال ساماندهی یک اعتصاب بزرگ برای تغییر در ساختار صنعتی موجود هستند.
صنایع هیوندایی برای نجات خود از این وضعیت به فکر پیاده سازی طرحی 3 میلیاردی برای به فروش رساندن سهام هیوندایی- موتور و KCC  و به اشتراک گذاری سهام هیوندایی آوانسیس هستند. از طرفی این شرکت تصمیم دارد با کاهش حقوق و دستمزد کارکنان با این وضعیت مقابله کند.

منبع: 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: