تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۹۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
موسسه رده بندی ایرانیان موفق گردید که مجوزارائه خدمات رده بندی به شناورهای با پرچم کشور Micronesia را بطور کامل دریافت نماید.
به گزارش مارین نیوز، مهدی ملازینل معاونت بازرسی های رده بندی و قانونی موسسه رده بندی ایرانیان یکی از اهداف اولیه تاسیس این موسسه را ایجاد یک موسسه کاملاً ایرانی با قابلیتهای ورود به بازارهای منطقه ای و بین المللی جهت ارائه خدمات با سطح کیفی و کمی قابل قبول به مشتریان داخلی و خارجی بیان داشت و گفت : پس از سازمان دهی مناسب مطابق با الگوهای برداشت شده از موسسات رده بندی بین المللی و کسب آمادگی لازم برای انجام رقابت با سایر موسسات رده بندی بین المللی و پس از برداشته شدن شرایط تحریم های ناجوانمردانه بین المللی ، این هدف در موسسه به شکل جدی تری پیگیری گردید. 
مهدی ملازینل با اشاره به تلاش مستمر واحد بین الملل موسسه ، موسسه رده بندی ایرانیان گفت : خوشبختانه این موسسه موفق گردید که مجوزارائه خدمات رده بندی به شناورهای با پرچم کشور Micronesia را بطور کامل دریافت نماید. ایالات فدرال میکرونزی (Federated states of Micronesia)  کشوری است در اقیانوس آرام که از لحاظ جغرافیایی در قاره اقیانوسیه واقع شده است.
معاونت بازرسی های رده بندی و قانونی موسسه رده بندی ایرانیان اضافه کرد : این کشور از مجموعه 600 جزیره کوچک و بزرگ که به چهار ایالت تقسیم شده اند تشکیل شده و در سال 1986 استقلال کامل خود را از ایالات متحده آمریکا بدست آورده است. این کشور در حال حاضر جز پرچم های مورد تایید سازمان بین المللی دریانوردی(IMO) می باشد. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر این پرچم ، موسسات رده بندی عضو آیاکس از قبیل ABS آمریکا،  CCS چین، BV فرانسه را بعنوان R.O خود مورد تایید قرارداده است اضافه کرد : همچنین علاوه بر موسسه رده بندی ایرانیان ، موسسات رده بندی غیرآیاکس از قبیل UBS ،DBS ،UMB و ... نیز بعنوان R.O توسط این پرچم معتبر دارای مجوز ارائه خدمات رده بندی می باشند. 
ملازینل گفت : مفتخریم که اعلام نماییم در هفته جاری، اولین شناور تحت پرچم این کشورتوسط موسسه رده بندی ایرانیان مورد بازرسی قرارگرفته و موفق به دریافت گواهینامه های رده بندی و قانونی از این موسسه گردید و لازم بذکر است که پنج فروند شناور دیگر نیز که دارای پرچم کشور میکرونزیا هستند، در حال بازرسی بوده که در صورت انطباق کامل با الزامات موسسه رده بندی ایرانیان و سایر الزامات بین المللی مشمول ، گواهینامه های مربوطه نیز به زودی برای آنها صادر خواهد گردید. 
امید می رود که با پیگیری های فعال تر در عرصه بین المللی ، موسسه رده بندی ایرانیان به برندی معتبرتر در عرصه بین المللی تبدیل شده و بعنوان یک موسسه رده بندی ایرانی بیش از گذشته  افتخاری برای صنعت دریانوردی این مرزو بوم تلقی گردد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
4
2
مبارک است. به امید قدمهای بعدی. مهم شروع است نه بزرگی یا کوچکی کشور صاحب پرچم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
2
گام بزرگی است ضمن تشکر آرزوی توفیق روز افزون برای مدیران و کارشناسان محترم موسسه ایرانیان دارم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
3
اسم چنین کشوری را نشنیده ایم مطمئنید کشور است؟؟
پاسخ ها
دانشجوی صنعت دریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
از طرز حرف زدنتان هم مشخص است و تعجبی هم ندارد که بدانید. امثال شما هستند که به خاطر شدت حسادت نمی گذارند. جامعه پیشرفت کند. استاد عزیز بنده با وجود اینکه دانشجو هستم میدانم که اگر اسم کشوری را نمیدانم کافیست اسم آن را در گوگل سرچ کنم. و با سرچ دیگری نام سایر موسسات که پرچم این کشور را گرفته اند هم پیدا می شود. مثل ABS امریکا. امریکا کشوری است در قاره امریکای شمالی. (توضیح دادم چون ممکن بود ندانید کجاست)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
عجب جواب جالبی آفرین بر تو دانشجوی فهیم. پاسخ هوشمندانه ای بود.
خسرو شوکت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
درود بر شما
مدیریت پویا موسسه رده بندی ایرانیان شایسته کسب موفقیت های روزافزون است

کشتی سازی شوکت آبادان -چوئبده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: