تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۷۹
تعداد بازدید: ۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: برای افزایش ترابری شناورهای اردوهای راهیان نور دریایی خارگ ویژه دانش‌آموزان منطقه دوم نیروی دریایی از امکانات لازم برخوردار است.
به گزارش مارین نیوز، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به پرورش دانش‌آموزان اظهار داشت : دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های مهم اجتماعی که اکنون در اختیار ما هستند باید تربیت و پرورش در اولویت قرار و پرورش، ترویج فرهنگ مبتنی بر اعتقاد و ایثار در بین دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه افزود: بخشی از  فیلم دستگیری این متجاوزان از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که دانش‌آموزان خواستار تبدیل این بخش فیلم به سی.دی برای مشاهده دقیق‌تر شدند که نشان از اثرگذاری این برنامه در بین دانش‌آموزان بود.
وی با بیان اینکه سمت و سوی تربیت از سوی آموزش و پرورش با درس از خود گذشتگی به دانش‌آموزان باشد گفت : آموزه‌های دفاع، شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی باید در بین دانش‌آموزان ترویج یابد.
رزمجو با بیان اینکه آنچه در توان داریم برای ترابری به راهیان نور دریایی دانش‌آموزان بکار برده می‌شود گفت: برای افزایش ترابری شناورهای اردوهای راهیان نور دریایی خارگ ویژه دانش‌آموزان منطقه دوم نیروی دریایی از امکانات لازم برخوردار است.
وی با تاکید بر نقش مهم راویان در ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: اثر گذاری راویان در توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و فداکاری در اردوهای راهیان نور مهم است که در این راستا باید از این موقعیت بهره جست.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه همه مردم باید از فیلتر آموزش و پرورش برای رسیدن به موقعیت‌های گوناگون عبور کنند افزود: نقش آموزش و پرورش در زندگی انسان‌ها بسیار مهم است و همه باید از این مسیر برای دستیابی به موقعیت‌های مختلف عبور کنند.
رزمجو با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه مهم اجتماع هستند تاکید کرد: دانش‌آموزان مسئولان ومدیران آینده کشور هستند و باید در این راستا در تربیت و پرورش آنان بسیار تلاش شود.
وی با تاکید بر آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثارگری و فداکاری گفت: اردوهای راهیان نور موقعیت مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، حماسه و فداکاری است که باید فرهنگیان از این موقعیت حداکثر بهره را ببرند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: نیروی دریایی سپاه آمادگی انجام ترابری با ایمنی کامل با افزایش ظرفیت‌های سال‌های قبل در راستای اردوهای راهیان نور از تنگه هرمز تا اروند، خلیج فارس و خارگ دارد.

منبع : تسنیم 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: