تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۳۸۲
تعداد بازدید: ۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره تعامل بیشتر دریابانی و شیلات استان در راستای حفظ ذخائر آبزیان و ممانعت از صید غیر مجازگفت: برخورد با شناورهای صیادی بی‌هویت و غیرمجاز در هرمزگان تشدید می‌یابد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی طی نشستی مشترک با نماینده دریابانی هرمزگان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و توانمندی‌های حوزه شیلات استان اظهار داشت: ساماندهی شناورهای صیادی و برخورد با متخلفان و شناورهای بی‌هویت و غیرمجاز نیازمند تعامل شیلات و دریابانی استان هرمزگان است.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه صید غیر مجاز و همچنین حضور شناورهای بی‌هویت مشغول به صیادی،ا ز مهمترین مشکلات جامعه صیادی استان است گفت : امید است در آینده‌ای نزدیک با همکاری بیش از پیش دریابانی استان شاهد اقدامات بیشتر و بهبود این وضعیت نسبت به گذشته باشیم.
وی برخورد با شناورهای بی‌هویت و غیرمجاز، تسهیل در ورود و خروج شناورهای صیادی به بنادر، برخورد جدی با صید غیر مجاز به ویژه در بندر صیادی پشت شهر و … را از مهمترین خواسته‌های شیلات هرمزگان خواند.
در ادامه سرهنگ زینعلی نماینده دریابانی استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به اهمیت جلوگیری از صید غیر مجاز گفت: آبزیان و ذخایر ارزشمند آنها در خلیح فارس یک ثروت ملی است که همه در برابر آن مسئول هستیم .
سرهنگ زینلی افزود خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین شیلات و دریابانی استان شاهد هستیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش این مهم هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: