تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی : به دلیل استقبال و مشارکت متخصصین خارجی امسال برای اولین بار بخشی را با عنوان چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی در کمیته پیش بینی گردید تا مخاطبین خارجی، با تحقیقاتی که توسط متخصصان ایرانی آشنا شوند.
به گزارش مارین نیوز، امسال استقبال خوبی در بخش علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی انجام گرفته است که طی برنامه ریزی های انجام گرفته 18 کارگاه آموزشی طی دو روز همایش برگزار می گردد. 
مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی در اینباره گفت : امسال استقبال بسیار خوبی که از طرف دانشجویان، محققین و اساتید مختلف برای ثبت نام در این کارگاههای آموزشی انجام شد که با بررسی های انجام شده در کمیته علمی 18 کارگاه آموزشی انتخاب شد که 5 کارگاه توسط محققین خارجی و 13 کارگاه نیز توسط صنعتگران برتر داخلی، محققین و اساتید که در زمینه دریا فعالیت دارند که از بخشهای صنعت و دانشگاهی هستند مورد تائید قرار گرفته است. 
امیر حشمتی در ادامه گفت : با توجه به فضای پسا برجام و گره گشایی های انجام شده تعداد بسیاری از خارجی ها خصوصا ایرانی های موفق مقیم خارج درخواستهایی برای ارائه کارگاهها داشتند که حدود 5 کارگاه خارجی در نظر گرفته شد که طی دو روز همایش برگزار می گردد. 
حشمتی خاطرنشان کرد : به دلیل استقبال و مشارکت متخصصین خارجی امسال برای اولین بار بخشی را با عنوان چکیده انگلیسی برای مقالات فارسی در کمیته پیش بینی گردید تا مخاطبین خارجی، با تحقیقاتی که توسط متخصصان ایرانی انجام می شود آشنا شوند که 160 مقاله پذیرفته شده از 360 مقاله دارای چکیده انگلیسی هستند. 
مسئول اجرایی کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی اعلام داشت : کارگاه های داخلی عناوین و موضوعات متعددی را از جمله صادرات و مخاطرات دریایی، پروش ماهی در قفس و ... را شامل می شود. در بخش خارجی انرژی های تجدید پذیر دریایی، بررسی صنعت کشتی سازی ایران، نفت و گاز، طراحی لوله های انتقال نفت انعطاف پذیر و ... از عناوین آنها هستند. 
حشمتی بیان داشت : امسال با تدابیر کمیته علمی تعداد ارائه مقالات شفاهی حدود 50% افزایش پیدا کرد و تعداد مقالات شفاهی به 50 مقاله رسید. برای ارائه پوستری هم نسبت به سال گذشته افزایش داشته و حدود 100 مقاله بصورت پوستری ارائه می شود. 
وی در پایان گفت : علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و دریافت برنامه همایش به سایت www.miciran.ir مراجعه کنند تا با توجه به اطلاعات موجود برنامه ریزی خودشان را برای حضور در همایش انجام بدهند. 

شایان ذکر است، هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری ارگان های دریایی کشور 27 الی 30 مهر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
1
4
همایش صنایع دریایی کجا ICOPMASS کجا !! مسئولین آن همایش فقط مقالات خود را چاپ می کنند اگر آمارشان را نگاه کنید می بینید یک استاد 20 مقاله دارد!!!!؟؟ هیچ کس هم هیچ اعتراضی نمی کند. ولی انضافا همایش صنایع دریایی و خصوصا این دوره انصاف را رعایت کرده است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: