تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۳۹
تعداد بازدید: ۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کارگاه مشترک صنایع کشتی سازی و فراساحل ایران و هلند با حضور صنعتگران ایرانی و هلندی در صنعت دریا با هدف بررسی راهکارهای مشارکت بیشتر در صنعت دریایی دو کشور در کیش برگزار می گردد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دبیرخانه هجدهمین همایش صنایع دریایی، این کارگاه با حضور 35 نفر از متخصصین صنعت دریایی کشور هلند و با هدف بررسی راهکارهای مشارکت بیشتر در صنعت دریایی بین ایران و هلند در هجدهمین همایش صنایع دریایی برگزار می گردد. 
در این کارگاه سه ساعته مقرر گردیده است ابتدا پتانسیل های صنعت دریایی هر دو کشور به منظور آشنایی طرف مقابل بیان و سپس به بحث و تبادل نظر پیرامون افزایش مراودات صنعتی بین دو کشور در عرصه صنایع دریایی پرداخته شود. 
از دیگر برنامه های هجدهمین همایش صنایع دریایی، نشست تخصصی گردشگری دریایی کشور، سمینار فرصتهای توسعه گردشگری دریایی با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش، سمینار همکاریهای دریایی بین المللی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست و همچنین میزگرد چالشها و فرصتهای پیش روی صنایع دریایی کشور در برنامه ششم توسعه' می باشد.  
هجدهمین همایش صنایع دریایی در چارچوب برنامه های اصلی انجمن مهندسی دریایی ایران با هدف تاکید بر اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور، طرح مسائل و تدوین روشهای ارتقا و توسعه صنایع دریایی، استفاده از فرصتهای پساتحریم، بررسی و نقد مسائل و مشکلات صنایع دریایی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در صنایع دریایی 27 الی 30 مهر ماه در جزیره کیش برگزار می شود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: