تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۷۵
تعداد بازدید: ۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران گفت: تفاهمنامه انتقال دانش و تکنولوژی تعمیر توربوشارژهای موتور اصلی و دیزل ژنراتورهای کشتی در کشور در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی امضا شد.
به گزارش مارین نیوز، شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) به منظور انتقال دانش و تکنولوژی تعمیر توربوشارژهای موتور اصلی و دیزل ژنراتورهای کشتی در کشور با یک شرکت سنگاپوری تفاهم‎نامه امضا کرد.
مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران با اعلام این خبر گفت : این تفاهم‎نامه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی در غرفه شرکت ملی نفتکش ایران امضا شد.


مهندس اکبرجبل‎عاملی ادامه داد : این تفاهم‎نامه همکاری بین شرکت آذرپاد به نمایندگی از شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت Tru Marine سنگاپور امضا شد و موضوع آن انتقال تکنولوژی و تعمیر توربوشارژهای موتور اصلی و دیزل ژنراتورهای کشتی در کشور است.
وی افزود : براساس این تفاهم‎نامه شرکت سنگاپوری در قدم اول با همکاری و مشارکت شرکت آذرپاد به برگزاری یک کارگاه فنی/ آموزشی در بندرعباس اقدام خواهد کرد.
مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در کشور صورت می‎گیرد ادامه داد: از آنجا که درحال حاضر امکان تعمیر توربوشارژهای موتور اصلی کشتی در کشور وجود ندارد امیدواریم با این اقدام، شاهد انتقال تکنولوژی، بومی‎سازی تعمیر تجهیزات اصلی کشتی در کشور و ورود شرکت‎های داخلی به این حوزه باشیم.
گفتنی است شرکت آذرپاد از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفتکش است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: