تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۶۷۶
تعداد بازدید: ۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
مدیران شرکت هایی از انگلیس، هلند، آلمان، ژاپن، چین، کره جنوبی، مصر، امارات، آذربایجان و... در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی کشور خواستار مشارکت و همکاری با شرکت تایدواتر خاورمیانه شدند.
به گزارش مارین نیوز، مدیران بیش از 20 شرکت اروپایی و آسیایی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی که به مدت 4 روز در کیش برگزار شد با حضور در غرفه تایدواتر و مذاکرات متعدد و فشرده با مدیران این شرکت خواستار همکاری های مشترک با تایدواتر شدند.


بنابراین گزارش همچنین در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی با شرکت های ملی بازرگانی پتروشیمی، شرکت بین المللی حفاری پترو ایران، کشتی سازی شهید تمجیدی، شرکت تاسیسات دریایی و تعداد دیگری از شرکت های ایرانی برای دریافت خدمات از شرکت تایدواتر و زیرمجموعه های آن انجام شد.
بر اساس این گزارش مذاکرات صورت گرفته در خصوص ارائه خدمات دریایی و بندری، ترانزیت و ترانشیپ، تامین تجهیزات بندری و دریایی، صنایع رنگ دریایی، ساخت وینچ، تامین قطعات تجهیزات بندری، صادرات ماشین الات دریایی، لایروبی و سالویج، خدمات کشتیرانی، بیمه خدمات دریایی و بندری، رانش موتورهای شناور و .. انجام شد.


همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراكسیون دریایی مجلس در جریان بازدید از نمایشگاه، از غرفه تایدواتر بازدید و با مدیرعامل این شرکت گفت و گو کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراكسیون دریایی مجلس با حضور در غرفه تایدواتر در هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی در كیش با مهندس مهدی اعتصام مدیرعامل شركت تایدواتر و جمعی از مدیران این شركت به گفت و گو نشسته و با مسائل و مشكلات تایدواتر قبل و بعد از تحریم ها آشنا شدند. 
در این نشست مشترك آقایان دكتر احمدی لاشكی رئیس فراكسیون دریانوردی و آموزش و تحقیقات، دكترجباركوچكی نژاد عضو هیات رئیسه كمیسیون آموزش و تحقیقات، دكتر میرزاده عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات، دكترشهاب نادری عضو كمیسیون اقتصادی، دكتر نانواكناری عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، دكترقاضی زاده عضو كمیسیون فرهنگی، دكتربیگلری عضو كمیسیون عمران، دكترخبازی دبیر فراكسیون دریانوردی و دكتربخشایش مشاور فراكسیون دریایی حضور یافتند.
در این نشست مشترك بحث های متعددی از مشكلات فعلی بخش دریایی و بندری كشور مطرح شد و نمایندگان مجلس با تاكید بر اهمیت شركت تایدواتر به عنوان تنها اپراتور ملی كشور و صدمات وارده به آن در دوران تحریم بر حمایت مجلس از این شركت تاكید كردند


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: