تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۰۶
تعداد بازدید: ۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه‎های مختلف دریایی ایران در کنفرانسی بین المللی توسط نهادهای دریایی به متخصصین دریایی خارجی معرفی شد.
به گزارش مارین نیوز، سمینار فرصت های همکاری بین المللی دریایی با حمایت ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در حاشیه هجدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار شد.
این سمینار به منظور کمک به توسعه اقتصاد پایدار دریایی و با هدف جذب سرمایه گذار خارجی و انتقال تکنولوژی با معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه دریایی کشور برگزار شد. 


بر اساس این گزارش در این سمینار از متخصصین خارجی و سفرای کشورهای خارجی همچنین متخصصین و مقامات دریایی کشور دعوت شد تا به منظور گسترش و توسعه صنایع دریایی در سطح بین المللی به بحث و تبادل نظر بپردازند.  
محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در این مراسم ضمن ارائه خود در خصوص وضعیت صنایع دریایی کشور، در خصوص آینده نگری صنعت دریایی و دریانوردی کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی همراه با انتقال تکنولوژی های نوین دریایی با حفظ توانمندی‌های داخلی و تاکید بر بومی کردن صنعت دریایی پرداخت.
شدر این سمینار سفیر کشور کرواسی و  همچنین رایزن بازرگانی در خصوص توانمندیهای خود در ساخت کشتیهای تجاری از قبیل حمل مسافربری خودرو، ماشین و سایر شناورها مطالبی را ارائه دادند همچنین علاقه مندی خود را به منظور همکاری با ایران ابراز کردند. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: