تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۸۷
تعداد بازدید: ۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
چهارمین دوره "مسابقات ملی شناورهای هوشمند" همزمان با دومین جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" در راستای ارتباط موثر و هم افزایی میان صنعت و دانشگاه آغار برگزار گردید.
به گزارش مارین نیوز، در چهارمین دوره "مسابقات ملی شناورهای هوشمند" که بصورت مشترک با دومین جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد، حدود 21 تیم دانشجویی از سراسر کشور شرکت کردند.
بنا بر این گزارش، معرفی صنایع دریایی و توسعه فرهنگ دریایی، ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان با امور مهندسی، اشاعه اخلاق کار تیمی و تقویت بنیه خلاقیت و نوآوری دانشجویان از جمله مهمترین اهداف این مسابقه است.
خاطرنشان می‌شود؛ آیتم‌های مطرح در مسابقات شناورهای هوشمند برای انتخاب تیم برنده شامل سرعت هوشمند، سرعت کنترل از راه دور، مانور هوشمند، مانور کنترل از راه دور و ارائه طرح های خلاقانه است.
گفتنی است، در اختتامیه این مسابقات که روز چهارشنبه 19 آبان ماه برگزار خواهد شد با بررسی نتایج بدست آمده از سه ماده طراحی، عملکرد و قابلیت خاص شناور، 5 تیم برنده اعلام می شود و 3 تیم نیز بعنوان تیم‌های برگزیده در بخش آیتم ویژه انتخاب خواهند شد.
شایان ذکر است، مرکز پژوهشی مهندسی دریا در راستای اهداف دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، مسابقه عکاسی با عنوان "مسابقه عکاسی شناورهای هوشمند" برگزار کرده است. علاقمندان حاضر در محل برگزاری مسابقات می‌توانند عکس‌های خود را ثبت کرده و به آدرس ایمیل asvcphotocontest@gmail.com ارسال کنند. پس از داوری بین آثار ارسال شده، جوایزی به عکاسان آثار برگزیده اهدا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: