تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۸۸
تعداد بازدید: ۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی : با تغيير نگاه در خدمت خلاقيت ها، دانايی و ابتكار باشيم تا آينده ای بر پايه توسعه فناورانه بنا كنيم.
به گزارش مارین نیوز، دکتر مسعود پزشکیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با بیان اینکه تمام رونق های تجاری از درياست بيان كرد: حضور در عرصه بين المللی و رونق تجاری مستلزم نگاه ويژه به درياست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرمايه های كشور آنهايی هستند كه از سنگ سياه، طلا می سازند، سرمايه انسان خلاق و مبتكر است كه از هيچ، همه چيز می سازد.
وی با اشاره به اينكه نظام آموزش و پرورش نظامی است كه بايد در راس توجه قرار گيرد بيان كرد: آينده سازان كشور در همين نظام آموزش می بينند لذا می بايد با تغيير نگاه در خدمت خلاقيت ها، دانايی و ابتكار باشيم تا آينده ای بر پايه توسعه فناورانه بنا كنيم.
مسعود پزشکیان اشتغال را مهمترین دغدغه حال حاضر دولت و مردم دانست و افزود: حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی با ارائه خدمات ویژه به صاحبان صنعت اقداماتی هستند که می توانند در اشتغالزایی برای جوانان نقش موثری ایفا کنند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه اقتصاد در کشور برای بهبود وضعیت معیشت عموم جامعه تصریح کرد: بر همین اساس رسیدگی و حل مشکلات صنعت باید از اولویت های دولت باشد چون پیشرفت و توسعه هر کشوری مستقیم وابسته به صنعت است و این بخش نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد. 

دومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان دریایی، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دریایی از 17 تا 19 آبان ماه 1395 در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: