تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۹۲
تعداد بازدید: ۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
دومین جسنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" در بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزیدگان خود را شناخت و طی مراسمی از آنها تقدیر کرد.
به گزارش مارین نیوز، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت"، برگزیدگان بخش دانش آموزی و دانشجویی معرفی و با حضور مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، علی زرافشان معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، امیر دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین محمدسعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری از آنها تقدیر و جوایزی اهدا شد.
بر اساس این گزارش در بخش شناورها، تیم های البرز نو، فرزانگان هفت و بامداد پارسی به ترتیب رتبه یکم تا سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در بخش خلاقیت، تیم های اندیشه شش و نگاران از برگزیدگان بودند. 
همچنین تیم fast&smart از پژوهش سرای دانش آموزی فریدونکنار از دیگر برگزیدگان بخش خلاقیت بوده است.
در بخش زیرسطحی تیم های کاوش دو، آسمان یک و اندیشه پویا سه نیز به ترتیب رتبه یکم تا سوم را به خود اختصاص دادند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.
در دومین جشنواره دانش آموزی دریا در بخش مسابقات رباتهای زیردریایی ROV تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انجام کلیه مراحل مسابقات موفق به کسب 177 امتیاز در بخش اجرایی و 38 امتیاز در بخش سوالات فنی شد و با مجموع 215 امتیاز از 250 امتیاز ممکن عنوان تیم برتر رقابتها را به خود اختصاص داد.
همچنین در این مراسم در بخش دانشجویی از تیم های شهید مهدوی، تورنادو و دانشگاه آزاد خارک، دریابان و توسن به عنوان پنج تیم برتر به ترتیب تقدیر شد.
در بخش آیتم ویژه سه تیم دانشگاه آزاد خارک، شهید مهدوی و دریابان به ترتیب رتبه یکم تا سوم را از آن خود کردند.

دومین جشنواره دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان دریایی، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و سازمان های دریایی از 17 تا 19 آبان ماه 1395 در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: