تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۹۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
سهامدار ارشد شرکت شوز ماکینا ترکیه از کشتی سازی اروندان بازدید کرد.
به گزارش مارین نیوز، صبح امروز شاهین مارکوچ سهامدار ارشد شرکت کشتی سازی شوزماکینا ترکیه به اتفاق هیأتی از شرکت ماف اینوست از کشتی سازی اروندان بازدید به عمل آورند.


مارکوچ در بازدید از شناور مسافری 238 نفره فوق پیشرفته کاتاماران اظهار کرد: کیفیت ساخت، دقت و سلامت جوش و اتصالات بدنه، کیفیت متریال استفاده شده در تجهیزات داخلی این شناور برایم بسیار جالب بود زیرا همه چیز در بهترین وضعیت خود بود.
وی ادامه داد: در طراحی و ساخت این شناور تمام استانداردها به صورت كامل و دقق رعایت شده بود.
این كشتی ساز تركیه ای با بازدید از تمام بخش‌های شركت كشتی سازی اروندان ضمن ابراز رضایت از امكانات و تخصص نفرات این شركت گفت: چیزی كه در اروندان بسیار به چشم می‌آید نقش مدیریت در هماهنگی و راهبری آن است، چرا كه همه چیز در اروندان برای بدست آوردن بازارهای منطقه‌ای محیا است و امیدوارم بتوانیم با همكاری مشترك نقش خاورمیانه را در صنعت كشتی سازی جهان پررنگ‌تر از قبل كنیم.
گفتنی است شركت شوزماكینا از شركت‌های توانمند كشتی سازی در كشور تركیه می‌باشد كه اكنون خواهان سرمایه گذاری، تعامل و اقدام مشترك با كشتی سازی اروندان می‌باشد./




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مدیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
2
با توجه به انحصاری بودن تخصص این شناورهای کاتاماران هنگام آب اندازی و تست خواهند دید که چه فاجعه ای برای صنایع دریایی کشور بوجود آمده است.
پاسخ ها
حقگو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
از دلسوزی شما برای صنعت دریایی سپاسگذاریم و شما خیالتان راحت باشد که این شناور تمامی استانداردهای روز دنیا را دارا است
ولی این دیدگاه و نظر افرادی است که همواره با بیان اینگونه صحبت ها ضمن جلوگیری از توسعه صنعتی کشور فضا را برای کسب درآمدهای خاص برای خودشان ایجاد میکنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: