تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
ریاست دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر : اولین مرکز نوآوری، رشد و فناوری دریایی کشور در پردیس بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأسیس شد.
به گزارش مارین نیوز، دکتر موسوی زادگان ریاست دانشکده مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این خبر که اولین مرکز نوآوری، رشد و فناوری دریایی کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأسیس شده است، افزود : این مرکز در پردیس بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و کارخانجات ایزوایکو راه اندازی شده است.
وی با اشاره به موقعیت ویژه بندرعباس به عنوان بزرگترین بازار صنایع دریایی کشور و وجود پردیس دریایی دانشگاه امیرکبیر در بندرعباس، حضور مرکز نوآوری، رشد و فناوری دریایی را در این پردیس یکی از عوامل تأثیرگذار بر ارتقای سطح دانش فنی دانشجویان و محققان صنعت دریایی بومی منطقه دانست و افزود : مرکز نوآوری، رشد و فناوری دریایی امیرکبیر ضمن حمایت مالی بلا عوض از محصولات دانش بینان دریایی ساخت شرکتهای عضو مرکز رشد که توسط شورای علمی مرکز مورد تأیید قرار می گیرند، تسهیلات دیگری همچون فضای اداری مناسب، ارتباط با صنایع دریایی خدماتی و تفریحی، اعطای وام برای نمونه سازی ایده های دانش بنیان و همچنین حمایت قانونی از ثبت شرکت‌های دانش بنیان را در اختیار اعضای مرکز رشد قرار می دهد.
موسوی زادگان اظهار داشت : مرکز نوآوری، رشد و فناوری دریایی در حال مذاکره با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کشورهای پیشرفته در حوزه صنایع دریایی همانند کره جنوبی به منظور ایجاد زمینه همکاری‌های مشترک علمی و صنعتی می باشد. 
وی تجاری سازی محصولات فناورانه دریایی و رفع نیازهای تحقیقاتی صنایع دریایی منطقه را از دیگر اهداف تأسیس این مرکز رشد در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع دریایی دانست و گفت : این مرکز رشد به زودی با حضور مسئولین صنایع دریایی کشور و منطقه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. 
این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن استقبال از حضور تمامی علاقه مندان به راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان دریایی، از همه علاقه مندان دعوت نمود تا با مراجعه به دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخواست عضویت خود در این مرکز را اعلام نمایند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كاپيتان مهدى عبدالرزاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
انشاالاه مبارك است . هر زمان خواستيد در خدمت هستم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: