تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۰۷
تعداد بازدید: ۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
اولين همايش پيشرانه های دريايی امروز با همت سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع با همكاری معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری، دانشگاه صنعتی شريف، انجمن ملی موتور، ديگر نهادها، دانشگاه ها و صنايع فعال در حوزه پيشرانه های دريايی را در هتل المپیک تهران برگزار گردید.
به گزارش مارین نیوز، امروز هتل المپیک تهران میزبان محققان و متخصصان حوزه دریایی جهت افتتاح نخستین همایش پیشرانه‌های دریایی بود. گردآوری و ارائه آخرین دستاوردهای علمی حوزه پیشرانه‌های دریایی یکی از اهداف این همایش است. همچنین جمع آوری ایده ها، پژوهش‌ها و نظارت علمی پژوهشگران کشور، شناسایی و سازماندهی ملی محققین، هم افزایی علمی انجمن های تخصص این حوزه و تسریع ارتباطات دانشگاه و صنعت از اهداف دیگر آن است.
جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور، محرکه اصلی، انتقال قدرت، پیش برنده ها و پایش و نگهداری نیز از محورهای مد نظر همایش است که 9 دانشگاه صنعتی کشور همچون سهند تبریز، صنعتی شریف، صنعتی بیرجند، شاهرود، علم و صنعت در برگزاری آن مشارکت جدی داشتند.
برگزاری 8 کارگاه و پنل تخصصی با موضوعاتی همچون نقش پیشرانه ها در ارتعاشات شناورها، حفاظت و کنترل خوردگی در پیشرانه های دریایی، سیستم های رانش در شناورهای تندرو پیشرانه، روش‌های تجربی طراحی و ارزیابی عملکرد پیشبرنده های دریایی و انتخاب موتور دیزل و گیربکس دریایی بهینه از برنامه‌های این همایش است همچنین نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حوزه دریایی نیز برپا شده است که موتور بنزينی برون نصب دريايي توس با حضور وزیر دفاع رونمایی گردید.
اولين همايش پيشرانه های دريايی با همت سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع با همكاری معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری، دانشگاه صنعتی شريف، انجمن ملی موتور، ديگر نهادها، دانشگاه ها و صنايع فعال در حوزه پيشرانه های دريايی را در هتل المپیک تهران برگزار برگزار گردید. 
لازم به ذکر است در حاشیه این همایش، نمایشگاه پیشرانه های دریایی به مدت 2 رو دایر می باشد. 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
2
سلاماًعلیکم . پیشاپیش ما از خدمات بزرگوارانه دانشگاهیان عزیز و متخصصین علوم دریایی تشکر می کنیم و برای همه آنها از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی داریم عرض ما جسارت نیست بلکه یاد آوری بعضی از امور جهت استفاده از دانش و پژوهش این عزیزان است . خداوند رفتگان شما را رحمت کند ما یه ننه جونی داشتیم همینکه میخواستیم یه کار جدید را شروع کنیم خدا بیامرز میگفت بزار حالاکه اینو زاییده ایی بزرگ کن تا بعد یا گاها میگفت شتر رسید به یک غاز کو یک غاز .
این را هم مد نظر داشته باشید که مدت زیادی نیست که حضرت آقا فرموده اند بجای این همایش ها کار عملی انجام دهید . خب صحبت از نمایشگاه پیشرانه های دریایی هست
این پیش رانه باید چه چیزی را به پیش ببرد ؟ یعنی ما اینقدر در اقتصاد و حمل و نقل دریایی خصوصا در بخش خصوصی جلو رفته ایم که دیگر سیستم های فعلی جوابگو کار نیست ؟!واقعا بر ناوگان تجاری ورشکسته شده بخش خصوصی و حتی کشتیرانی دولتی بواسطه اعمال قوانین خود تحریمی و تو کار بکن من بخورم دولتی ، نیرویی و باید بهتر بگویم بدنه ایی برایش باقی مانده تا بر آن پیشرانه نصب شود کار کند تا در آمد داشته باشد و بتواند خود را به روز کند و از علوم جدید استفاده کند که بتواند سری بین سران در بیاورد نه اینکه بجای این علوم در فکر علوم غریبه و ماورالطبیعه باشد و هر روز یک طلسمی را با خود بر سر کار آورد تا شاید نفسی بکشد و زنده بماند و جالبتر اینکه همه بر این امر وقوف دارند یعنی بواسطه علوم جدید چرتکه را گذاشته اند کنار و از ماشین حساب و کامپیوتر استفاده می کند و خیلی راحت هم به حساب می رسند و می بینند این بخش هر چقدر جان بکند نمی تواند به پیش برود ولی باز یله یله می خوانند همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم .چرا ؟ چون نمی خواهند به حساب آنها برسند ! آیا در این همایش از مالکین بخش خصوصی جنوب هم کسی دعوت شده بود و اگر دعوت شده بود نگفت شتر رسید به یک غاز کو یک غاز .از شمالی کسی آمده بود که بگوید آقا این کاسه چه کنم چه کنم را تحویل چه کسی باید بدهم . به هر حال خدا را شکر همایشی برگزار شد این یعنی اینکه هنوز امیدی هست فقط مانده تدبیری که با کلید آن امور بجریان افتد انشاالله .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: