تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۰۷
تعداد بازدید: ۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل پس از تشکیل اولین جلسه ستاد اجرایی این همایش، زمان برگزاری این رویداد بین المللی فراساحلی را یکم و دوم خرداد ماه سال 1396 اعلام و فراخوان اولیه آن را منتشر کرد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و دانشگاه ها، نهادها و سازمانهای دریایی کشور "هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل" را یکم و دوم خرداد ماه سال 1396 برگزار می نمایند. 
صنایع فراساحلی کشور، بعنوان بخشی قابل توجه از فعالیتهای اقتصادی کشور، طی سالهای اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال، فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کرده است. برگزاری منظم و دو سالانه همایشهای صنایع فراساحلی، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالشها است. 
به همین منظور فراخوان همایش هفتم بین المللی صنایع فراساحل  که به همراه نمایشگاه صنایع فراساحل در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می شود جهت اطلاع علاقه مندان برای ارائه مقالات و حضور در همایش منتشر شده است.
لذا دبیرخانه این همایش از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاستگذاران، مدیران و دیگر صاحب نظران علاقمند به توسعه صنایع دریایی کشور دعوت می نماید با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله و شرکت در همایش در تحقق اهداف آن همکاری نمایند. 

مهلت ارسال مقالات : 20 فروردین 1396

آدرس سایت :  oiciran.ir   

لازم به یاد آوری است همایش‌های صنایع فراساحلی بصورت دوسالانه از سال 1384 آغاز گردید که به ترتیب :
  • اولین همایش صنایع فراساحل ـ 11 و 12 مهر 1384 ـ تهران ـ دانشگاه صنعتی شریف 
  • دومین همایش صنایع فراساحل - سال 1386 ـ تهران ـ هتل المپیک
  • سومین همایش صنایع فراساحل ـ 3 و 4 آذر ماه 1388ـ تهران ـ دانشگاه صنعتی شریف
  • چهارمین همایش صنایع فراساحل ـ 26 و 27 اردیبهشت 1390ـ تهران ـ دانشگاه صنعتی شریف
  • پنجمین همایش صنایع فراساحل ـ 31 اردیبهشت و 1 خرداد 1392ـ تهران ـ دانشگاه صنعتی شریف
  • ششمین همایش بین المللی صنایع فراساحل- 14 و 15 اردیبهشت ماه 1394 – تهران – دانشگاه صنعتی شریف
امید است که هفتمین دوره این همایش با عظم و شکوه بیشتر، در خرداد ماه سال 1396، به اهداف بلند خود برسد و ارتقای علم و دانش در زمینه صنعت فراساحل را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: