تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
رییس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: کمپ قایقرانی (در دهکده گردشگری بوشهر) همراه با 50 قایق تک نفره کانوکانادایی و کایاک جمعه شب به دلایل نامعلوم طعمه آتش شد و افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.
به گزارش مارین نیوز، رییس هیات قایقرانی استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : این هیات دارای 50 قایق پیشرفته و جدید بود که به علت نامعلوم در آتش سوخت. 
مهدی زارعی یادآور شد : بررسی های اولیه نشانگر دخیل بودن اتصال برق در این آتش سوزی است. 
زارعی با اشاره به اینکه 4 قایق از 50 قایق سوخته از نوع کانوکانادایی است گفت: ارزش این قایق‌های هر کدام 120 میلیون ریال است که در جریان آتش سوزی بطور کامل ازبین رفت. 
وی ادامه داد: مابقی قایق ها نیز از نوع کایاک است که هر کدام بین 25 تا 30 میلیون ریال ارزش داشت. 
رییس هیات قایقرانی استان بوشهر اظهارداشت : این قایق‌ها در انبار هیات قایقرانی نگهداری می‌شد که در آتش سوزی همراه با تجهیزات جانبی سوخت و در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون ریال به هیات قایقرانی بوشهر خسارت وارد شد.
دهکده گردشگری بوشهر یکی از مصوبات سفر سال 933 رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر است که فاز نخست آن در نوروز سال 95 افتتاح شد .
این دهکده یکی از جاذبه های جدید گردشگری در شهر بوشهر است که با استقبال خوب مردم این شهر و مسافران روبرو شده است.
در دهکده گردشگری بوشهر تاکنون مسابقات قایقرانی بین المللی با حضور تیم ملی اسپانیا و بازی های چهارجانبه فوتبال ساحلی نیز با حضور تیم های ایتالیا، لهستان ، اوکراین و ایران بهمن و اسفندماه جاری برگزار شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: