تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
نمایشگاه صنایع و فناوری های دریایی و دریانوردی ترکیه با مشارکت یوروپورت هلند روز گذشته شانزدهم فروردین ماه سال جاری در منطقه توزلا شهر استانبول افتتاح شد.
به گزارش مارین نیوز، نمایشگاه صنایع و فناوری های دریایی و دریانوردی ترکیه با مشارکت یوروپورت هلند روز گذشته شانزدهم فروردین ماه سال جاری در منطقه توزلا شهر استانبول افتتاح شد. 
امسال برای اولین بار پس از یک دهه برگزاری این نمایشگاه است که برگزارکنندکان تصمیم گرفتند نمایشگاه را در منطقه توزلا به عنوان منطقه شماره یک کشتی سازی در ترکیه برگزار نمایند. 
این نمایشگاه در Viaport Marina که یکی از اسکله های تازه ساز منطقه است و با ظرفیت 10000 متر مربع با حضور بیش از 100 شرکت از 23 کشور دنیا روز گذشته افتتاح شد.
انجمن صنفی سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران در راس هیات ایرانی اقدام به هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه مذکور، یاردهای کشتی سازی و امکانات بندری و نشست های تخصصی در حوزه صنایع دریایی نموده است.


مهندس زواره کارشناس شرکت ملی نفتکش ایران جزء هیات ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند به خبرنگار مارین نیوز گفت : حضور قابل توجهی از برندهای برتر صنایع دریایی و سازندگان صاحب نام تجهیزات و ماشین آلات کشتی ها، فرصت مناسبی را برای کارشناسان شرکت ملی نفتکش ایران بوجود آورد. 
زواره در ادامه افزود : با توجه به قوانین جدید سازمان جهانی دریانوردی آیمو (IMO) در جهت کاهش تولیدات گازهای گلخانه ای از جمله SOX, NOX, CO2 و همچنین قوانین زیست محیطی مرتبط با تصفیه آب توازن، انتشار گازهای سمی و فاضلاب کشتی ها، تکنولوژی های نوین ارائه شده توسط سازندگان مطرح در خصوص موارد فوق و چگونگی بکارگیری آنها بر روی کشتی ها با در نظر گرفتن نیازهای عملیاتی، هزینه های مرتبط با نصب سیستم های جدید مورد نیاز و یا ارتقاء سیستم های موجود در جهت تطابق با قوانین وضع شده، مقایسه هزینه های عملیاتی سیستم های پیشنهادی، ارزیابی دقیق تر معایب و مزایای استفاده از هر روش و سایر نکات تخصصی مدنظر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 


به گزارش مارین نیوز، این نمایشگاه با حمایت از طرف وزارت اقتصاد ترکیه، وزارت حمل و نقل صنایع دریایی، شهرداری توزلا و انجمن بین المللی کشتی سازی یالووا آلتینوا، اتاق معماران ترکیه، نیروی دریایی ترکیه، انجمن صنعتگران کشتی، پشتیبانی و صاحبان کشتی، انجمن KOSDER و OZSAY، انجمن NMT فناوری دریایی هلند و تالار مهندسین دریایی ترکیه (GEMIMO) برگزار شده است و از 16 فروردین ماه سال جاری به مدت 4 روز پذیرای علاقه مندان است.










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: