تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
مهلت ثبت نام تا 10 خرداد سال جاری و مهلت ارسال مستندات نیز تا 31 تیر ماه می باشد. علاقه مندان برای اطلاع بیشتر می توانند به سایت مسابقات به آدرس asvc.merc.sharif.ir مراجعه کنند.
به گزارش مارین نیوز، مسابقات شناورهای هوشمند همزمان با سومین دوره جشنواره دریا مسیر پیشرفت با توجه به حضور گسترده و استقبال در دوره های قبلی در پاییز سال 1396 توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی برگزار خواهد شد. به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.
مسابقات ملی شناورهای هوشمند از سال 1387 با هدف ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه، ارتقاء سطح علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ دریایی توسط قطب علمي هيدروديناميك و ديناميك متحرك هاي دريايي دانشگاه صنعتی شريف تدوین و برنامه ریزی شد. دوره های اول، دوم، سوم و چهارم این مسابقات به ترتیب در سال های 1387، 1390 ، 1392 و 1395 برگزار شد در دوره اخیر تعداد 29 تیم از 17 دانشگاه سراسر کشور ثبت نام نمودند. دوره پنجم مسابقات نیز در پاییز سال 1396 برگزار خواهد شد.
این مسابقات در دو رده هوشمند و کنترل از راه دور برگزار می شود و شامل دو آیتم سرعت و قابلیت مانور می باشد. شرکت کنندگان باید بدون برخورد با موانع و با بیشترین سرعت ممکن آیتم را تمام کرده و رکورد ثبت کنند. 
همچنین در این مسابقات اخیرا آیتم توانایی های ویژه نیز اضافه شده است که شناورها توانایی های ویژه ای از قبیل جمع آوری آلودگی های دریایی، شناور آتش نشان، نشانه گیری و تیراندازی به اهداف سطحی و یا زیرسطحی، غرق شدن و بازیابی مجدد، انجام بارگیری و تخلیه از ساحل و هرگونه توانایی ویژه و خلاقانه ی دیگر را می توانند ارائه دهند و بر اساس کیفیت توانایی آنها جوایزی به منتخبین اهدا می شود.
مهلت ثبت نام تا 10 خرداد سال جاری و مهلت ارسال مستندات نیز تا 31 تیر ماه می باشد. برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات شرکت کنندگان محترم می توانند به سایت اینترنتی مسابقات به آدرس asvc.merc.sharif.ir مراجعه کنند.
همچنین جهت دریافت فرم های مربوطه برای ثبت نام می توانند به علاوه بر وبسایت به کانال تلگرام مسابقات ملی شناورهای هوشمند به آدرس زیر مراجه کنند.
کانال تلگرام مسابقات: https://telegram.me/AsvcSharif 
از شرکت کنندگان درخواست می شود در اسرع وقت فرم های مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده و به آدرس ایمیل مسابقات (info@asvc.merc.sharif.ir) ارسال نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: