تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۶۴
تعداد بازدید: ۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان : این موسسه در حوزه های مختلف لوله گذاری، کارگذاری، نصب سکوها، انتقال سکوها، نقشه برداری و ... فعال می باشد و برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد استانداردها، نرم ها و تمرین های خود را برای تمام خدمات فراساحلی تدوین کرده است.
حسن رضا صفری در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز، با بیان اینکه در حوزه فراساحل موسسات رده موسسات رده بندی خدماتشان را در عرصه دریایی به منصه ظهور گذاشتند و توانستند خود را اثبات کنند، اظهار داشت : این نوع خدمات کاملترین نوع تضمین کیفیت و تضمین عملیات در عرصه های مختلف راهبری شناورها و سایر تجهیزات و محصولات صنعتی است که بر این اساس خدمات موسسات رده بندی از حوزه دریایی به حوزه فراساحل نیز گسترش پیدا کرد. 
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان بیان داشت : حوزه فراساحل در موسسات رده بندی جزء اولین حوزه های غیر دریایی است که در این عرصه خدمات خود را گسترش داده اند. به طبیعت همین موضوع موسسه رده بندی ایرانیان بعد از اینکه توانست خود را عرصه دریایی بصورت بین المللی تثبیت نماید، تلاش کرد در عرصه فراساحلی خود را راه اندازی و تثبیت نماید. 
وی با اشاره به اینکه امروز اغلب عملیات های دریایی، نصب سکوها و ساخت و سازهایی که در عرصه فراساحل در حال شکل گیری است، تحت کلاس و نظارت موسسه رده بندی ایرانیان هم در حوزه بازرسی های شخص ثالث در زمان ساخت و هم در حوزه بازرسی های تضمین عملیات زمان حمل، نقل و نصب دریایی می باشد، خاطرنشان کرد : موسسه رده بندی ایرانیان در حوزه های مختلف لوله گذاری، کارگذاری، نصب سکوها، انتقال سکوها، نقشه برداری و ... فعال می باشد و برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد استانداردها، نرم ها و تمرین های خود را برای تمام خدمات فراساحلی تدوین کرده است. 
حسن رضا صفری در ادامه تاکید کرد : از همه صاحبان حوزه های فراساحلی و کارفرمایان مختلف دعوت می نماییم که از این نرم و استاندارها به عنوان مراجع مختلف خودشان در عرصه طراحی، ساخت و بهره برداری از انواع سکوها و خدمات دریایی استفاده نمایند و این موسسه آمادگی ارائه آن را به جامعه فراساحلی، نفت و گاز پتروشیمی دارد.  
وی یاد آور شد : خوشبختانه وقتی تحریم ها لغو شد و برجام انجام شد یکی از مسائلی که در حوزه فراساحل رعایت شده بر خلاف بخش دریایی، کمترین اقبالی به موسسات رده بندی بازرسی خارجی شد، اما کماکان با این خطر مواجه هستیم که ممکن است اقبالهایی جزئی شکل بگیرد، اما از حوزه فراساحل می خواهیم، با توجه به اینکه در شرایط تحریم و هم در پسا تحریم موسسه رده بندی ایرانیان اثبات کرد که می تواند خدمات جامع، قانونی و درخوری را به جامعه فراساحلی بدهد، به موسسات خارجی فکر نکنند. 
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان در ادامه با بیان این مطلب که خطر دیگری در این بخش وجود دارد و آن وجود رقبایی در بخش خصوصی است که متاسفانه ظرفیت لازم را ندارند و بعضا از اسم موسسات رده بندی خارجی استفاده می کنند درحالی که آنها موسسات رده بندی ایرانی هستند و در حقیقت ظرفیت های لازم را ندارند، بیان داشت : به عنوان یک موسسه رده بندی ایرانی از حوزه فراساحل انتظار داریم این موسسه را به عنوان موسسه ای جامع به رسمیت بشناسند، ما هم این قول را می دهیم که اعتماد جامعه فراساحلی را قدر دهیم و نه تنها خدمات با کیفیت و درخوری ارائه خواهیم کرد بلکه تمامی این خدمات را به یک ظرفیت استاندارد بین المللی در عرصه بازرسی و بین المللی در حوزه فراسحل کشور تبدیل کنیم. 

لازم به ذکر است، در راه اندازی اغلب فازهای مختلف پارس جنوبی که توسط متخصصان داخلی انجام گرفت، انجام عملیات بازرسی در حوزه های مختلف به عهده موسسه رده بندی ایرانیان بوده است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: