تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۱۸
تعداد بازدید: ۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
دستاوردهای فناورانه دریایی، در 3 بخش شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی دریایی به رقابت می‌پردازند.
به گزارش مارین نیوز، دبیر مسابقات طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در مورد شرایط طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه اظهار داشت: با توجه به تدوین آئین‌نامه و فرم خلاصه طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی در کمیته فنی، این آئین نامه به شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی ارسال‌شده است و قرار بر این است که در مهلت مشخص‌شده طرح‌های دریایی به دبیرخانه مذکور ارسال شود.
ولی محمد خسروی در ادامه بیان کرد : بایستی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی توجیه اقتصادی داشته باشد و مدارک و مستندات آنها کامل باشد، از سویی دیگر  طرح در جهت توسعه و منجر به فناوری دریایی شود و در اقتصاد و چشم‌انداز آتی قابل ‌استفاده باشد.
وی اعلام داشت : کلیه سازمان‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی طرح‌های فناورانه دریایی خود را تا پایان شهریورماه سال جاری را ارسال کنند.
خسروی در پایان گفت : سازمان‌ها و ارگان‌ها و شرکت‌ها دانش بنیان دریایی جهت ارائه طرح‌های فناورانه خود لازم است خلاصه طرح را در فرم مربوطه تکمیل و به همراه مستندات به دبیرخانه ارسال کنند و جهت ارائه دستاوردها و محصولات دریایی، شناسنامه مشخصات فنی محصول به همراه تصاویری از آن به دبیرخانه ارسال نمایند. 

گفتنی است، مسابقات طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی همزمان با برپایی سومین دوره از جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: