تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اشتغال جوانان بومی در پارس جنوبی، گفت: بیکاری جوانان جزیره خارگ زیبنده نیست.
به گزارش مارین نیوز، حجت الاسلام عبدالحمید خدری با تاکید بر لزوم اشتغال جوانان بومی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که باید از این ظرفیت به خوبی در راستای توسعه اشتغال در استان استفاده شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیکاری جوانان را یک چالش بسیار مهم و اساسی در استان بوشهر دانست و ادامه داد: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، دریا، نیروگاه اتمی، گمرک و . . . از ظرفیت‌های بسیار مهم برای اشتغال جوانان استان بوشهر هستند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش زیادی از گاز کشور در استان بوشهر تولید می‌شود، بخش عمده نفت کشور از استان بوشهر صادر می‌شود و صنایع عظیم پتروشیمی در این استان ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه سهم استان بوشهر از اشتغال در پارس جنوبی تاکنون محقق نشده است، تصریح کرد: مردم استان بوشهر از صنایع نفت و گاز استان مطالباتی دارند که تاکنون محقق نشده است.
حجت‌الاسلام خدری خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های استان شد و ادامه داد: استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی مطالبه به حق مردم استان بوشهر است.
وی خاطرنشان کرد: گذشتگان پارس جنوبی را جولانگاه غیر بومیان کرده‌اند و مردم استان بوشهر از سلطه غیربومیان بر پارس جنوبی به شدت گلایه دارند.
وی با تاکید بر اینکه صنایع نفت و گاز و انرژی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را در مقابل مردم استان بوشهر انجام دهند، افزود: دریا یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های عظیم در جزیره خارگ، بیکاری جوانان در این جزیره مقاوم به هیچ‌وجه زیبنده نظام ما نیست.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: