تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
مهلت ثبت‌نام در پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند به دلیل درخواست تیم‌های شرکت کننده جهت تکمیل اعضای خود و همچنین درخواست تیم‌های مختلف برای شرکت در مسابقات، تا 22 خرداد ماه تمدید شد.
به گزارش مارین نیوز، ثبت‌نام بیش از 20 تیم نوید‌بخش رقابتی مهیج و جذاب در پنجمین دوره مسابقات شناورهای هوشمند است. استقبال بی‌نظیری نسبت به دوره‌های قبل صورت پذیرفته است و تیمهای شرکت‌ کننده از سراسر کشور تلاش خواهند کرد تا نوآوری خود را به عرصه نمایش قرار دهند. 


این مسابقات در دو رده هوشمند و کنترل از راه دور برگزار می شود و شامل دو آیتم سرعت و قابلیت مانور می باشد. شرکت کنندگان باید بدون برخورد با موانع و با بیشترین سرعت ممکن آیتم را تمام کرده و رکورد ثبت کنند. 
همچنین در این مسابقات اخیرا آیتم توانایی های ویژه نیز اضافه شده است که شناورها توانایی های ویژه ای از قبیل جمع آوری آلودگی های دریایی، شناور آتش نشان، نشانه گیری و تیراندازی به اهداف سطحی و یا زیرسطحی، غرق شدن و بازیابی مجدد، انجام بارگیری و تخلیه از ساحل و هرگونه توانایی ویژه و خلاقانه ی دیگر را می توانند ارائه دهند و بر اساس کیفیت توانایی آنها جوایزی به منتخبین اهدا می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه، با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و درخواست های مکرر دریافتی، تاریخ ثبت نام در پنجمین دوره مسابقات شناورهای هوشمند تا تاریخ 96/3/22 تمدید گردید. 
از علاقه مندان دعوت می گردد ضمن دریافت فرم ثبت نام از تارنمای مسابقات به آدرس (www.asvc.merc.sharif.ir) فرم های مربوطه و سایر مدارک را به پست الکترونیکی (info@asvc.merc.sharif.ir) ارسال نمایند. 

گفتنی است، مسابقات ملی شناورهای هوشمند از سال 1387 با هدف ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه، ارتقاء سطح علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ دریایی توسط قطب علمی هیدرودینامیك و دینامیك متحرك های دریایی دانشگاه صنعتی شریف تدوین و برنامه ریزی شد. دوره های اول، دوم، سوم و چهارم این مسابقات به ترتیب در سال های 1387، 1390 ، 1392 و 1395 برگزار شد در دوره اخیر تعداد 29 تیم از 17 دانشگاه سراسر کشور ثبت نام نمودند. دوره پنجم مسابقات نیز در پاییز سال 1396 برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: