تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس : پشتیبانی از جوانها باعث انگیزه مضاعف و همچنین بالا رفتن سطح کیفیت مسابقات و محصول خواهد شد. امید دارم و از دیگر همکاران و شرکت های دریایی نیز دعوت می کنم با پشتیبانی از دیگر تیم ها، موجبات پیشرفت جوان ها و صنعت دریایی را فراهم نمایند.
به گزارش مارین نیوز، بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشجویان در گسترش مطالعه و انجام پژوهش های کاربردی و ايجاد زمينه های مناسب برای رشد و ارتقای کمی و کيفی پژوهش و تشويق دانشجويان برای انجام تحقيقات و پروژه های کاربردی از جمله مواردی است که می تواند ارتباط بین صنعت و دانشگاه و سطح علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ دریایی را ارتقا بخشد. 
پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند نیز در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همزمان با سومین دوره جشنواره «دریا مسیر پیشرفت» به صورت دانشجویی برگزار خواهد شد.
تیم پاشا جم شمس یکی از شرکت کنندگان در این مسابقات است که با حمایت شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس در این مسابقات شرکت کرده است. 
کاپیتان بابری مدیرعامل این شرکت معتقد است پشتیبانی از جوانها باعث انگیزه مضاعف و همچنین بالا رفتن سطح کیفیت مسابقات و بالا رفتن کیفیت محصول، قابل بهره برداری طرح و تولید شناور هوشمند با قابلیت استفاده در صنعت دریایی خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس در گفتگو با مارین نیوز اظهار داشت: امید دارم و از دیگر همکاران و شرکت های دریایی نیز دعوت می کنم با پشتیبانی از دیگر تیم ها، موجبات پیشرفت جوان ها و صنعت دریایی را فراهم نمایند. 
کاپیتان بابری در ادامه افزود: تیمی که ما امسال از آنها حمایت می کنیم به نام شرکت پاشا جم شمس درمسابقات شرکت کرده و متشکل ازدانشجویان سال دوم کشتی سازی دانشگاه امیر کبیر است. 
وی که برای دومین سال متوالی است که از تیم های شرکت کننده در این مسابقات حمایت می کند، افزود: در این سری از مسابقات علاوه بر حمایت مالی از این تیم دانشجویی قصد دارم در زمینه مسائل فنی و مهندسی نیز از تیم مذکور حمایت نموده تا بتوانیم با انتقال تجربیات مهندسی شناوری طراحی و تولید کنیم که قابلیت تولید انبوه و استفاده در صنایع دریایی و فراساحل را داشته باشد.
بابری تصریح کرد: مد نظر است که این گروه بتواند با اجرای این پروژه، شناور هوشمند تندرویی را طراحی کند که بتواند با استفاده از قابلیت‌های پیش بینی شده‌اش در شرایط آب و هوایی ناپایدار و مواج نیز به کار خود ادامه دهد و ضمن تجهیز به دوربین و تجهیزات مانیتورینگ و با بالابردن میزان برد عملیاتی این شناور، از مسافت‌های بسیار دور نیز قابل کنترل باشد. 
لازم به ذکر که خانم ها سمیرا بابری و پانیذ حسین مردی و آقایان علیرضا پرهنر، سینا رادمهر، محمدجمال اسدی، محمدجواد كشفی و امیرعباس قدیمی دانشجویانی هستند که اعضای تیم پاشا جم شمس را تشکیل می‌دهند که با حمایت شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس در پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند شرکت نموده‌اند.

لازم به ذکر است، شرکت کشتیرانی و فراساحلی پاشا جم شمس با دارا بودن پرسنل مجرب دریایی در زمینه مدیریت راهبری انواع شناورهای دریایی و فراساحلی، جابجایی انواع دکلهای حفاری سه پایه و نیمه شناور (عمق عمیق)، تامین انواع تجهیزات مورد نیاز شناورها و دکلهای حفاری، ساخت و تعمیرات انواع شناور فعالیت دارد. 

گفتنی است، مسابقات ملی شناورهای هوشمند از سال 1387 با هدف ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه، ارتقاء سطح علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ دریایی توسط قطب علمی هیدرودینامیك و دینامیك متحرك‌‌های دریایی دانشگاه صنعتی شریف تدوین و برنامه ریزی شده است. این مسابقات پاییز امسال نیز همزمان با سومین دوره جشنواره دریا مسیر پیشرفت، توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری ستاد توسعه صنایع دانش بنیان دریایی برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: