تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۶۸
تعداد بازدید: ۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
در مراسمى با حضور مسؤلان شهرى خرمشهر و گروهى از مديران و اعضاى هيأت مديره شركت عمران و حمل و نقل تأمين از دكتر ارسلان غمگين به دليل بيش از ٤ سال تلاش و كار جهادى در راه اعتلاى اروندان، تقدير به عمل آمد و مهندس حسين قربانى به عنوان سرپرست اروندان معرفى شد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت کشتی سازی اروندان، در مراسمى كه روز شنبه ١٣ خرداد با حضور مسؤلان شهرى خرمشهر و گروهى از مديران و اعضاى هيأت مديره شركت عمران و حمل و نقل تأمين از دكتر ارسلان غمگين به دليل بيش از ٤ سال تلاش و كار جهادى در راه اعتلاى اروندان، تقدير به عمل آمد و مهندس حسين قربانى به عنوان سرپرست اروندان معرفى شد.
در اين جلسه عبدالله سامرى نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراى اسلامى با تشكر بسیار از زحمات و تلاش هاى این مدیر جهادی، اظهار داشت : خداروشكر كه با پيگيرى هاى صورت گرفته و زحمات برادرمان آقاى غمگين اروندان از آن شرايط بحرانى و زیر صفر خارج شده و اكنون در شرايطى به مراتب بسیار بهتر  قرار گرفته است، ولى هنوز با جايگاه ايده آل فاصله دارد و اميدوارم تا رسيدن به هدف اصلى كه همان تبيين جايگاه اقتصادى صنعت دريايى در اقتصاد كشور است اين راه ادامه يابد.
مهندس آقامحسنى مشاور ارشد مديرعامل هلدينگ عمران و حمل و نقل تأمين نیز در این مراسم اظهار داشت : ما زحمات آقاى غمگين را ارج مينهيم و از ايشان براى تصدى مسؤليت هاى ديگر درخواست كرده ايم كه به تهران بيايند.  
همچنین در این مراسم ارسلان غمگین در بخشی از سخنان خود بیان داشت : خوشحالم اکنون در شرایطی این شرکت را تحویل میدهم که شرکت احیا و تمام لندینگ کرافت ها که ۱١ سال قبل از ما بلاتکلیف بودن حل وفصل شدند. شناور پیشرفته ۱۰ میلیون دلاری کاتاماران تکمیل و شناور دیگر در حال تکمیل است. همچنین کارخانه ۲ احیا و دهها پرونده حقوقی حل وفصل گردید و صدها اقدام دیگر ... انجام شد، روزی که این کارخانه را تحویل گرفتیم ۱۰۰ درجه زیر صفر بود، اکنون یک شرکت احیا شده است که معاون اول ریاست جمهوری و تعدادی وزرا از آن بازدید کردند. 
وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد، این مسیری را که با سختی شروع کردیم به نقطه اتکا و شکوفایی برسد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: