تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۰۰۳
تعداد بازدید: ۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
به مناسبت بیست و نهمین سالگرد حمله ددمنشانه ناو «یو اس اس وینسنس» آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، از روز دوشنبه 12 تیر ماه، فیلم «پرواز به عمق خلیج فارس» به مساحت 1800 متر مربع و به صورت نیم کره همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 و جمعه ها از ساعت 11 صبح تا 17 هر ساعت یک بار در سراسرنمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش درمی‌آید.
به گزارش مارین نیوز، پرواز به عمق خلیج فارس روایت جنایت دلخراشی است که در تاریخ 12 تیر سال 1367 رخ داد و  ناو جنگی «یواس اس وینسنس» متعلق به نیروی دریایی آمریکا  یک فروند هواپیمای ایرباس مسافربری شرکت هواپیمایی ایران‌ایر که بر فراز خلیج فارس در حال پرواز بود را هدف قرار داد و موجب شهادت تمامی 290 سرنشین آن که 46 نفر از آنها کودک بودند، شد.
این فیلم هفت دقیقه‌ای بر پرده‌ای به مساحت 1800 مترمربع و بر نیم کره‌ای به قطر 35 متر و با کیفت 36000 پیکسل و با صدای فراگیر (دالبی سوراند) توسط 39 ویدئو پروجکشن و 16 بلندگو در سراسر نمای مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن دیدن این فیلم از بخش‌های دیگر سراسرنما و تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بازدید کنند. 


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: