تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۷۵
تعداد بازدید: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
رئیس شورای شهر خارگ : شفاف سازی در نحوه مدیریت و واگذاری ٥٠ میلیارد ریالی اعتبار تخصیصی وزرارت نفت به استان برای خرید شناور مسیر خارک بوشهر، چگونگی ساخت و وضعیت ارایه خدمات شناور اروس مهیار از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ می باشد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس شورای شهر خارگ در گفتگو با مهر اظهار داشت : یکی از وظایف دولت ارایه خدمات عمومی مطلوب به شهروندان هست و در همین راستا  یکی از اساسی ترین مشکلات مردم خارک تردد است.
مهدی باقری افزود: در سال ١٣٨١، معاون اول رییس جمهوری وقت خطاب به استاندار بوشهر و سازمان بنادر مبنی بر استقرار یک فروند شناور تندرو (کاتاماران) در مسیرهای خارک موظف نموده است که مستندات آن هم اکنون موجود هست.
وی افزود : طبق این دستور، کشتیرانی والفجر مؤظف به تردد در مسیر خارگ - بوشهر بوده و پیگیری آن بر عهده نمایندگان عالی دولت در استان می باشد.
باقری تصریح کرد : با توجه به اتمام قرارداد شرکت پایانه های نفتی ایران با کشتیرانی والفجر که جا دارد از حسن توجه و همکاریهای همه جانبه 11 ساله شرکت نفت و پایانه های نفتی در حمایت از شناور مسافربری موجود تقدیر کنم اما هم اکنون فعالیت شناور مذکور در مسیر خارگ - بوشهر و بالعکس به حالت تعلیق در آمده که این موضوع موجب نارضایتی شدید شهروندان و اعتراضات آنان در فضاهای مجازی را بهمراه داشته  است.
ریس شورای شهر خارگ با بیان اینکه مسولان ارشد استان بوشهر در راستای جلوگیری از نارضایتی بیشتر و لزوم توجه به رفاه و کاهش استرس و دغدغه شهروندان لازم است تا با اولویت ویژه برای شروع به کار مجدد این شناور در مسیر مذکور تدابیر لازم از طرف مدیریت عالی استان اتخاذ شود، گفت : البته ضعف در نحوه مدیریت و واگذاری ٥٠ میلیارد ریالی اعتبار تخصیصی وزرارت نفت به استان برای خرید شناور مسیر خارک بوشهر در بروز این چالش بی تاثیر نبوده است و لزوم شفاف سازی نحوه واگذاری، چگونگی ساخت و وضعیت ارایه خدمات شناور اروس مهیار از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: