تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۲۳۷
تعداد بازدید: ۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
سرپرست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی : پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی توان تولید روزانه 75 هزار بشکه میعانات گازی دارد که دارای ارزش بسیار بالایی است و می‌تواند خوراک پالایشگاه‌های داخلی بوده و یا برای صادرات به خارج از کشور ارسال شود.
به گزارش مارین نیوز از شرکت ملی گاز ایران، سرپرست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این پالایشگاه دارای طراحی کاملی است، گفت: با تکمیل تمام بخش‌های فاز 15 و 16 شاهد افزایشی چشمگیر در تولید سایر فرآورده‌های تولیدی از گاز در پارس جنوبی خواهیم بود.
به گفته احمد ولی پور، فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به‌زودی با رسیدن به ظرفیت کامل، روزانه بیش از 2 هزار و 740 تن اتان تولید می‌کنند و در اختیار پتروشیمی‌های کشور و سایر مصرف‌کنندگان قرار خواهند داد.
سرپرست پالایشگاه ششم پارس جنوبی ظرفیت تولید پروپان این پالایشگاه را روزانه 2 هزار و 197 تن عنوان کرد و گفت: فازهای 15 و 16 توان تولید یک‌هزار و 366 تن بوتان را در روز نیز دارا هستند و ظرفیت تولید گوگرد پالایشگاه نیز روزانه 400 تن است.
وی در خاتمه اظهار کرد: فاز 15 و 16 مجتمع گاز پارس جنوبی با دریافت 56.6 میلیون متر مکعب گاز ترش در روز، بیش از 50 میلیون متر مکعب گاز شیرین فرآورش می‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: