تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۲۳
تعداد بازدید: ۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اسرع وقت طرح تخلیه پساب تصفیه خانه فاضلاب به عمق دریا را طبق استانداردهای زیست محیطی ارائه کند.
به گزارش مارین نیوز از استانداری هرمزگان، سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان در نشستی که پیرامون بررسی و رفع مشکلات ناشی از تخلیه پساب فاضلاب به دریا در شهر بندرعباس برگزار شد، بر لزوم رفع مشکلات و معضلات اجتماعی پیش آمده در تخلیه پساب فاضلاب به دریا در شهر بندرعباس تاکید کرد.
رضا مدرس ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرده که پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب مطابق با استانداردهای محیط زیست است، بر این اساس شرکت‏های آب و فاضلاب و اداره کل محیط زیست به مدت ۱۰ روز پایش‏های مشترک را انجام دهند تا صحت این موضوع روشن شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: از این رو به منظور ساماندهی وضعیت پساب فاضلاب ایجاد شده در خروجی خور گورسوزان بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب می‏بایست وضعیت تخلیه پساب تصفیه خانه فاضلاب در خروجی خور گورسوزان را تعیین تکلیف کند.
مدرس تصریح کرد: همچنین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اسرع وقت طرح تخلیه پساب تصفیه خانه فاضلاب به عمق دریا را طبق استانداردهای زیست محیطی مطالعه و برنامه زمانبندی اجرای پروژه را در جلسه بعدی شورای حفاظت از منابع آب استان ارائه کند.
وی همچنین در خصوص سامانه حذف بو در ایستگاه های بالابر بر سطح شهر نیز، بیان داشت: با توجه به بوی نامطبوع فاضلاب در محدوده ایستگاه‏ ها هر چه سریعتر سامانه حذف بو راه‏ اندازی و معضلات اجتماعی پیش آمده برطرف شود./


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: