تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
مدیر پروژه تفاهم نامه مشترک صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق کارآفرینی امید: در حال حاضر حمایت از مشاغل دریایی طبق تفاهم نامه موجود مابین این دو صندوق در استانهای ساحلی کشور با جدیت تمام در حال اجراست.
به گزارش مارین نیوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر پروژه تفاهم نامه مشترک صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق کارآفرینی امید ضمن بیان اینکه سیزده میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فعالان دریایی چابهار در ماه گذشته پرداخت شد، اظهار داشت: در حال حاضر حمایت از مشاغل دریایی طبق تفاهم نامه موجود مابین این دو صندوق در استانهای ساحلی کشور با جدیت تمام در حال اجراست.
دکتر آیت افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی با توجه به جنبه اشتغال زایی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، لذا تلاشهای مضاعف برای حمایت از اینگونه کسب و کارها را سرلوحه این پروژه قرار داده ایم.
در همین راستا، در مرداد ماه امسال و تنها در یک شهرستان مبلغ سیزده میلیارد ریال از تسهیلات تصویب شده به درخواست کننده ها پرداخت گردیده است.
ایشان همچنین ادامه داد: جامعه هدف در این تفاهم نامه کارگاه های کوچک، بمنظور اشتغال زایی مستقیم نیروی کار بوده و سقف این تسهیلات کم بهره دو میلیارد ریال می باشد.
لازم به ذکر است که با ارائه این تسهیلات برای ۵۹ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: