تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۳۶۲
تعداد بازدید: ۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
یک کشتیرانی ژاپنی در نظر دارد با استفاده از کشتی کانتیری بزرگ و طی مسافت از ژاپن تا آمریکای شمالی آزمایش کشتی خودران را پیاده سازی کند که این پروژه می تواند صنعت حمل و نقل دنیا را مختل کند.
به گزارش مارین نیوز به نقل از بلومبرگ، این کشتی رانی در نظر دارد با استفاده از یک کشتی کانتیری بزرگ و طی مسافت از ژاپن تا آمریکای شمالی آزمون خود را پیاده سازی کند. همچنین سرنشینانی برای ایمنی عملیات به حالت آماده باش حضور دارند.
هیدئوکی آندو، یک مدیر ارشد انستیتو تکنولوژی مونوهاکوبی در این موسسه به عنوان واحدی از NYK مسئولیت پژوهش و توسعه در حوزه هایی نظیر عملیات ایمن شناورها، حفظ انرژی و لجستیک را برعهده دارد.
این کمپانی توکیو به لیستی از سایر کمپانی ها در سرتاسر جهان ملحق شده است که درصددند با توسعه شناورهای بدون ملوان، به کاهش هزینه و ارتقای انرژی در صنعت 334 میلیارد دلاری کشتیرانی جهانی کمک کنند.
تکنولوژی می تواند کمک کند تا خطاهای انسانی منجر به تلفات بزرگ دریایی حذف شود. کشتی های جنگی ناوگان آمریکا، امسال در اقیانوس چهار حادثه اساسی داشتند که منجر به تلفات انسانی و خسارت سخت افزار جنگی شده است.
کمپانی NYK عنوان کرده است سال گذشته با تولید کننده رادار "کمپانی الکتریکی فرونو" و سازندگان تجهیزات مخابراتی JRC ژاپن و TKI توکیو در ارتباط بوده است تا تکنیک های پرهیز از تصادف را با استفاده از کشتی های خودران پیاده سازی کند.
دومین و سومین خطوط کشتی رانی بزرگ ژاپن نیز در حال پژوهش بر روی تکنولوژی کشتی های خودران هستند اما مشخص نکرده اند چه زمانی آزمون اجرا خواهند کرد.
دولت ژاپن نیز از پژوهش بر روی انتقال داده و تعیین استانداردهای کشتی های خودران حمایت میکند با این هدف که در سال 2025 از این تکنولوژی ها برای 250 کشتی بهره بگیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: