تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۵۸۷
تعداد بازدید: ۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
دبیر ستاد صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری: این ستاد در نظر دارد باهدف تجاری‌سازی و توسعه بازار در کشور، بیش از 8 محصول ارائه‌شده شرکت‌های دانش‌بنیان را در حاشیه برگزاری این جشنواره برای نخستین بار رونمایی کند.
به گزارش مارین نیوز، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی در آخرین جلسه ستاد برگزاری "سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" که با حضور ارگان‌ها و نهادهای دریایی برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها در خصوص برگزاری این جشنواره نهایی سازی شده است و ستاد در نظر دارد، باهدف تجاری‌سازی و توسعه بازار در کشور، بیش از 8 محصول ارائه‌شده شرکت‌های دانش‌بنیان را در حاشیه برگزاری این جشنواره برای نخستین بار رونمایی کند. 
محمد سعید سیف افزود: ستاد دریایی با معرفی محصولات برتر زمینه‌ساز تسهیلاتی همچون اعطای وام، معرفی به ارگان‌های دریایی به‌منظور معرفی محصولات و رسیدن به مرحله تجاری‌ سازی خواهد بود.
بر اساس این گزارش آخرین جلسه ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" با حضور ارگان‌ها و نهادهای دریایی به‌منظور ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته، در محل مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار شد و در این جلسه دبیران بخش‌های مختلف جشنواره موضوعات خود را به بحث گذاشتند و درنهایت آخرین پیشنهادات در خصوص نحوه برگزاری این رویداد ارائه و موردبررسی قرار گرفت. 
لازم به ذکر است، سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در تاریخ 9 تا 11 آبان ماه به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی ریاست جمهوری و همکاری دیگر سازمانها و ارگانهای کشور در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: