تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه دریا یک موهبت الهی با ظرفیت های بسیار است که متاسفانه در گذشته از تمام این ظرفیت ها استفاده نکردیم، اظهار داشت: خوشبختانه وجود شرکت های دانش بنیان این خلا را دارد پر می کند و این بستر را فراهم می کند تا بتوانیم از ظرفیتهای صنعت دریایی استفاده نماییم.
به گزارش مارین نیوز، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کشور خوشبختانه حضور شرکتهای دانش بنیان پرررنگ بود، اظهار داشت: امسال تعداد شرکت ها نسبت به سال های قبل به بیش از 50 شرکت دانش بنیان افزایش یافته است که این نشان از اقبال به صنعت دریایی است. 
دکتر علیرضا دلیری افزود: حضور دانش آموزان و دانشجویان در کنار این شرکتها و دیگر ارگانهای دریایی بزرگ نشان از فرهنگ سازی صورت گرفته در جامعه دریایی می باشد و لذا بستر مناسبی برای فعالیت های اقتصادی ایجاد شده است. 
وی با بیان اینکه دریا یک موهبت الهی با ظرفیت های بسیاری است که متاسفانه در گذشته از تمام این ظرفیت ها استفاده نکردیم، گفت: خوشبختانه وجود شرکت های دانش بنیان این خلا را دارد پر می کند و این بستر را فراهم می کند تا بتوانیم از ظرفیتهای صنعت دریایی استفاده نماییم. 
دکتر دلیری خاطر نشان کرد: معاونت علمی و فناوری آمادگی حمایت و همکاری های مختلف که قانون برای ما تعریف کرده است بویژه برای صنایع دریایی مانند پرداخت تسهیلات، ایجاد ارتباط بین شرکتها و سرمایه گذاران و ... را دارد تا ان شاء ا... این شرکتها بتوانند فعالیت خود را پررنگتر انجام بدهند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: