تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۸۷
تعداد بازدید: ۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
آلمان به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی در صنایع دریایی همیشه نگاه مثبتی به صنعتگران و فعالان این حوزه در ایران داشته و امسال نیز شرکت های آلمانی در نمایشگاه IranImex2017 کیش حضور خواهند داشت.
به گزارش مارین نیوز از دبیرخانه نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی، در پی تلاش و مذاکرات صورت گرفته با شرکت ها و انجمن های آلمان، یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی در صنایع دریایی که همیشه نگاه مثبتی به صنعتگران و فعالان این حوزه در ایران داشته اند، شرکت های بزرگی همچون Albert GmbH و Liebherr در نمایشگاه IranImex2017 حضور خواهند داشت. 
دبیرخانه نمایشگاه، از کلیه ارگانها، سازمان ها و شرکت های فعال و مرتبط با صنایع دریایی، دریانوردی و صنایع وابسته دعوت نمود همانند سال های گذشته با برنامه مناسب و به طور گسترده در تاریخ های 21، 22 و 23 آذرماه در نمایشگاه حضور داشته و از این فرصت طلایی برای ارائه دستاوردهای کشورمان و انجام مذاکرات پیرامون توسعه و رشد این صنعت، بهره گیری کامل را داشته باشند.


لازم به ذکر است، کلیه بازدیدکنندگان می بایستی برای بازدید از نمایشگاه در سایت نمایشگاه به نشانی iranimex.ir ثبت نام و کارت ورود به نمایشگاه را دریافت نمایند. 
یادآور می شود، نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2017 طی سه روز از تاریخ 21 الی 23 آذر ماه از ساعت 16 الی 22 میزبان مدعوین گرامی خواهد بود. 








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: