تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۸۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
دبیر کل آیمو IMO (سازمان بین المللی دریایی) در پی سانحه تانکر sanchi و مفقود شدن ۳۲ نفر خدمه با ارسال پیامی همدردی خود را با خانواده دریانوردان اعلام کرد و گفت: آیمو آمادگی دارد تا هرگونه کمک فنی مورد نیاز را در اختیار بگذارد.
به گزارش مارین نیوز، در پی سانحه برخورد کشتی تانکر ایرانی با کشتی فله‎بر چینی و مفقود شدن ۳۲ نفر از پرسنل این کشتی تانکر که 30 نفر آنها ایرانی بودند، کی تک لیم دبیرکل سازمان بین‎المللی دریانوردی IMO با ارسال پیامی همدردی خود را با خانواده این 32 دریانورد اعلام کرد. 
متن پیام دبیرکل سازمان بین‎المللی دریانوردی IMO به شرح زیر است:
فکر و دعای ما همراه دریانوردانی است که در پی سانحه کشتی تانکر سانچی در آبهای چین همچنان مفقود هستند. مراتب همدردی عمیق خود را به خانواده و دوستداران آنها ابراز می کنیم.
همچنین لازم می دانم از همه کسانی که در عملیات جستجو و نجات در سطح بین المللی شرکت داشته اند و تلاش هایشان برای اطفا حریق و پاکسازی آلودگی شرکت داشته اند تشکر کنم.
ما لحظه به لحظه این سانحه را دنبال و رصد می کنیم.
IMO آمادگی دارد تا هرگونه کمک فنی نیاز باشد را در اختیار بگذارد. در بلند مدت انتظار می‌رود بررسی کاملی از سانحه به عمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع IMO برسد تا ما بتوانیم هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
متاسفانه فقط اظهار همدردی میشود ولی دریغ از یک کمک موثر . این آقا میتوانست با فشار مسئولین ایرانی از مقامات چین و کره جهت کمک و ارسال تیم های نجات اقدام نماید و نگذارد وقت که در این سوانح بسیار مهم و حیاتی است از بین برود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: