تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۹۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
طرح مفهومی از کشتی های مخزنی به منظور کاهش دی اکسید کربن معادل با ۴۰ درصد، توسط شرکت Teekay توسعه داده شده و با مشارکت شرکت Wartsila عرضه خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، این طرح مفهمومی کشتی های مخزنی مذکور که توسط شرکت Teekay توسعه داده شده است با مشارکت شرکت Wartsila و استفاده از فن آوری هوشمندانه و خلاقانه آن شرکت، کلاس جدید زیست محیطی و اقتصادی از آن کشتی های مخزنی در مسیر های نوآوری عرضه خواهد کرد.
در حال حاضر آن طرح مفهومی به منظور تولید چهار کشتی مخزنی به سفارش شرکت Teekay سندیت پیدا کرده است. این کشتی ها درآینده توسط یاردهای شرکت کشتی سازی سامسونگ ساخته خواهند شد و در آینده نزدیک تعداد زیادی از این نوآوری تکنولوژی شرکت Wartsila عرضه خواهد شد. تقاضا ساخت این کشتی ها در دسامبر 2017 و ژانویه 2018 به ثبت رسیده است.
در طرح مفهومی مذکور قابل انتظار هست که مقدار نفوذ CO2 در قیاس با عموم کشتی های مخزنی سالانه بیش از ۴۰ در صد کاهش داده شود. همچنین به منظور استفاده و بهره برداری از سوخت اولیه LNG، این موتورهای هایبرید سیستم یا دوگانه سوز قادر خواهند بود با استفاده از میکسچر بخارات ناشی از سوخت LNG را بازیابی و مصرف کنند.
با بهره برداری از نفوذ بخارات گازی یا فرار ناشی از سوخت در ورود به اتمسفر و نشر آن گازهای مضر جلوگیری خواهد شد. که در این خصوص نیاز هست آن کشتی ها به منظور کاهش آلودگی در آینده قابل توجه قرار گیرند.
همچنین آن طرح مفهومی اطمینان داده است که NOx خروجی اگزوز موتور کشتی به بیش از %8 کاهش پیدا خواهد کرد و همچنین نفوذ و یا نشر SOx رفع خواهد شد و در نهایت میزان ذرات معلق و آلوده %95 کاهش پیدا خواهد کرد. اینها مزیتهای محیطی هستند که مزیتهای اقتصادی را  با ایجاد کاهش مصرف سوخت به عنوان راه حل عمومی به همراه دارد.
در میان آن تعداد بخش های نوآوری، هایبرید سیستم  Wartsila به عنوان سیستم مولد حرکت مبنا واقع می شود.
آن هایبرید سیستم با اضافه کردن تعدادی دستگاه در سرتاسر موتور شامل باطریهایی برای ذخیره سازی و اصلاح زمانهای پر مصرف استفاده می ‌کند. اثرات مستقیم آن در ماشین آلات اصلی در ساعتهای حرکت کم مقدار هزینه و زمان نگهداری پایین نتیجه داده است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: