تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۰۸۹
تعداد بازدید: ۲۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
شرکت هلندی اوشنکو جدیدترین نسخه از قایق های تفریحی خود را رونمایی کرد، قایقی که پیش بینی می شود مشتریانی مرفه را جذب کند.
به گزارش مارین نیوز، شرکت اوشنکو که ید طولایی در ساخت و فروش قایق های تفریحی هوشمند دارد، یکی از لوکس ترین قایق های تفریحی سال را رونمایی کرده است. 


نسخه پیشین این قایق، به لحاظ ظاهری مشابه با این قایق لوکس بود، اما به لحاظ امکانات یک سر و گردن پایین تر قرار داشت. در نسخه جدید، که در نمایشگاه بین المللی قایقرانی دبی رونمایی شده، با امکانی جدید رو به رو هستیم. برای مثال، این نسخه دارای  نزدیک به 400 فوت وسعت است. طراحی این قایق را شرکت طراحی لوبانو انجام داده است و طراحی داخلی کار یک شرکت مشهور معماری داخلی است. 


این قایق به دو روش خودران و یا از طریق بادبان ها و به شکل دستی قابل هدایت است.
طراح اصلی این قایق در خصوص محصول ابداعی خود  توضیح می دهد: ما فکر می کردیم باید محصولی طراحی کنیم که در عین مدرنیزه بودن لوکس و خاص باشد. الهام بخش ما برای طراحی، الگوهای  شرق آسیا و جزایر اقیانوس آرام است. سیستم بدنه و موتور این محصول به شیوه ای طراحی شده که اصالت و سادگی را همزمان به مخاطب القا کند.
ایگور لوبانوف گفته است، نوآوری و تکنولوژی پیشرفته در طول طراحی این محصول کاملا آشکار است. بدنه با پنجره های متعدد افقی طراحی شده است و  با استفاده از تکنولوژی پیشرفته شیشه ای اجازه می دهد که دید از درون به طور کامل شفاف باشد. سیستم نورپردازی، صوتی، تصویری، پرده و... نیز همگی هوشمند است. کنترل دما و موسیقی نیز به شکل دستی و اتوماتیک قابل انجام است. 







نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
عالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: