تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۱۹۴
تعداد بازدید: ۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
پروژه احداث خط لوله اتصال پالایشگاه فازهای ٤ و٥ به فازهای ٦، ٧ و٨ پارس جنوبی راه اندازی و آماده بهره برداری می شود.
به گزارش مارین نیوز، مجری پروژه احداث خط لوله بین فازی پالایشگاه فازهای ٦ تا ٨ و ٤ و ٥ پارس جنوبی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این خط لوله ، با ظرفیت انتقال روزانه ١١میلیون متر مكعب گاز ترش فازهای ٦ تا٨ به فازهای ٤ و ٥ (پالایشگاه سوم) پارس جنوبی به بهره برداری می رسد.
سلیمان فهیمی هدف از ایجاد خط لوله یاد شده را استفاده از ظرفیت موجود در انتقال گاز ترش فازهای ٦ تا ٨، توان شیرین سازی در پالایشگاه فازهای ٤ و٥ پارس جنوبی و پشتیبانی از سكوهای دریایی این فازها عنوان كرد.
فهیمی با اشاره به امكان افزایش انتقال گاز ترش فازهای ٦ تا٨ پارس جنوبی توسط این خط لوله بین فازی گفت: در صورت نیاز به افزایش خوراك مصرفی، خط لوله فوق با حداكثر ظرفیت، حدود١٣ میلیون متر مكعب گاز ترش را به پالایشگاه فازهای مقصد انتقال خواهد داد. 
این مقام مسئول در شركت نفت و گاز پارس با اشاره به طول ١٧٠٠ متری خط لوله بین فازهای ٦، ٧ و ٨ و فازهای ٤و ٥ پارس جنوبی، احداث این خط لوله را با توجه به شرایط حساس كار در پالایشگاه های درحال تولید گاز، دشوار و دارای ضوابط ایمنی خاص توصیف كرد و گفت: پروژه ساخت این خط لوله با كارفرمایی شركت نفت و گاز پارس و از سوی شركت صنعت سازه ثمین اجرایی شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: