تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تفاهم نامه همکاری سه جانبه در توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی بین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی و پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، منعقد شد.
به گزارش مارین نیوز، در این تفاهم نامه که دوم اردیبهشت 97 به امضای راضیه لک (رئیس سازمان)، بهروز ابطحی (رئیس پژوهشگاه) و مرتضی طالبیان (رئیس پژوهشکده) رسیده است، طرفین در جهت توسعه فعالیت های علمی، پژوهشی، آموزشی، ایجاد هماهنگی و همکاری بین مراکز ذیربط، تبادل تجارب و اطلاعات، بهره برداری از توانمندی های علمی و تخصصی و امکانات لازم، همکاری مشترک انجام می دهند.


بر اساس این گزارش، ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی، پژوهشی، برگزاری دوره های آموزشی مشترک، بهره گیری بهینه از توان کارشناسان سازمان، پژوهشگاه و پژوهشکده و گسترش تبادلات علمی، آموزشی و پژوهشی در راستای شناخت هر چه بهتر پدیده های اقیانوس شناختی و زمین شناختی مرتبط با توده آب، بستر و زیر بستر، از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه عنوان گردید.

گفتنی است، این تفاهم نامه در 4 نسخه و 6 ماده در تاریخ دوم اردیبهشت 1397 همزمان با سی و هفتمین گردهمایی علوم زمین و گرامیداشت روز زمین پاک تنظیم شده است و به مدت 5 سال اعتبار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: