تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
اولین جلسه کارگروه تخصصی کاهش SO2 (ترکیبات گوگردی آلاینده) با حضور مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی و اعضای اصلی کمیته در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
 به گزارش مارین نیوز، مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی با بیان اینکه در راستای کاهش گازهای گلخانه ای و جلوگیری از انتشار SO2 (ترکیبات گوگردی آلاینده) در محیط زیست، این کارگروه تخصصی کار خود را آغاز به کار کرد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه دستیابی به اهداف استراتژیک مجتمع گاز، رضایت ذی نفعان و جامعه محلی و همچنین توجه به محیط زیست می باشد.


سید محمد مهدی هاشمی افزود: در این کارگروه تخصصی، ضمن بررسی شرایط بهینه سازی واحد SRU (گوگرد) و TGU نقاط قوت و ضعف موجود مورد واکاوی قرار گرفت.
هاشمی تصریح نمود: با حضور تیم های تعمیرات، بهره بردای، محیط زیست و نظارت روسای عملیات نوبتکاری پالایشگاه، این مهم با شتاب در دستور کار گرفت.
این مقام مسئول در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه هدف همه کارکنان پالایشگاه بهره مندی از محیط زیست سالم می باشد اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی همکارانم در پالایشگاه نهم روزهای خوبی در حوزه محیط زیست برای فاز 12 متصور هستم.
وی در پایان گفت: امیدوار هستیم اقدامات کارگروه تخصصی کاهش فلرینگ و تخصصی کاهش SO2 (ترکیبات گوگردی آلاینده) به نتایج خوبی منجر شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: