تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۵۷۱
تعداد بازدید: ۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به دست توانای متخصصان و زبدگان وزارت دفاع در سازمان صنایع دریایی به هر دستاوردی که برای تامین امنیت کشور در دریا لازم بوده دست یافته ایم.
به گزارش مارین نیوز، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در یکی از گروه های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه در حوزه ساخت و تولید شناورهای تندرو قرار گرفت و از نزدیک با متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به گفت و گو نشست.


امیر سرتیپ حاتمی در این بازدید سه ساعته ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سازمان صنایع دریایی در جهت خودکفایی کشور در حوزه شناورهای تندرو اظهار داشت: بحمدالله امروز در تمام عرصه‌ ها به ویژه حوزه دریایی با ساخت انواع شناور و ناوهای مدرن می‌توانیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پشتیبانی کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه به دست توانای متخصصان و زبدگان وزارت دفاع به هر دستاوردی که برای تامین امنیت کشور در دریا لازم بوده دست یافته ایم، تصریح کرد: آنچه امروز مشاهده شد نمادی از خلاقیت، خواستن و توانستن متخصصان سازمان صنایع دریایی بود.
وی با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح راهبرد ارتقاء توان دريايي نيروهاي مسلح را با جديت در دستور كار قرار داده است، ادامه داد: وزارت دفاع امروز به معنای واقعی نماد «اقتصاد مقاومتی» است؛ چرا که تمامی سیاست‌گذاری‌ها، هدف‌گذاری‌ها، راهبردها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات متکی بر تولید داخلی و بومی است.
مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از مهمترین برنامه ها و توانمندی های این سازمان در حوزه ساخت و تولید شناورهای تندرو اظهار داشت: «اقتدار دریایی» و افزایش «عمق دفاعی» در دریا که خط مقدم دفاع از کشور است، نیازمند تجهیزات و امکانات مدرن است.
امیر دریادار رستگاری با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با ساخت شناورهای مختلف و سایر تجهیزات مورد نیاز نیروهای دریایی سپاه و ارتش، جای پای این دو نیرو را در خلیج فارس، دریای خزر، دریای عمان و آب‌ های آزاد محکم کرده است، افزود: این نیروها با تکیه بر ایمان و معنویت و با بهره‌گیری از تجهیزات ساخت داخل، تکاوران دریایی متجاوز آمریکایی را به زانو درآوردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سیادت از آب های کشور برافراشته اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: