تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۷۵
تعداد بازدید: ۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
این قایق برای نخستین بار طی جشنواره قایق رانی 2017 کن (شهری در فرانسه) رونمایی شد که جالب است بدانید از این طرح مفهومی استقبال قابل توجهی به عمل آمد.
به گزارش مارین نیوز، یات به قایق یا یک کشتی تفریحی گفته می شود که به طور کلی در دو مدل بادبانی و یا موتوری در دسترس خواهند بود. سوپر یات نیز به یات های لوکس، بزرگ و مدرن اشاره دارد. OTAM در زمینه طراحی و ساخت یات ها و سوپر یات های پیشرفته سابقه ای بالغ بر 60 سال دارد. تولید قایق های لوکس با کیفیت، قابل تنظیم و قدرتمند از مشخصه های اصلی این برند به شمار می رود.
ارائه جدید ترین سوپر یات این کمپانی تحت عنوان  OTAM 85 GTS، برای سال 2019 برنامه ریزی شده است و یک طرح مفهومی کاملا انعطاف پذیر، با قابلیت شخصی سازی و در عین حال آینده نگر محسوب می شود. طبق گزارش های به دست آمده در طراحی این سوپر یات از در بال پرنده ای (درب های برخی از خودروهای لوکس که به سمت بالا باز می شوند) الهام گرفته شده است. 


دو موتور MTU با قدرت هر کدام 2600 اسب بخار، سرعت کروز 38 گره دریایی و حداکثر سرعت 45 گره دریایی را امکان پذیر می سازد.
از 85 GTS برای نخستین بار طی جشنواره قایق رانی 2017 کن (شهری در فرانسه) رونمایی شد. جالب است بدانید که از این طرح مفهومی استقبال قابل توجهی به عمل آمد. جزئیات داخلی و خارجی این سوپر یات توسط جوزف دیراند معمار فرانسوی طراحی شده است. 


روی عرشه نیز فضای کافی برای حداکثر بهره برداری از چشم انداز دریا و همچنین نور خورشید وجود دارد. در واقع مسافران نه تنها از تجربه قایق سواری در فضای باز برخوردار خواهند شد، بلکه طراحی داخلی نیز با دو کابین مجلل و بسیار بزرگ، یک گالری کاربردی و سالن غذاخوری این لذت را دو چندان خواهد کرد.
در قسمت فوقانی یات پنجره ای لحاظ شده است که در دو طرف قایق امتداد یافته اما به طور کامل بسته نمی شود. این موضوع منتج به محافظت در برابر عناصر مختلف ضمن تهویه مناسب در سراسر سکان خواهد شد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: