تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۳۸
تعداد بازدید: ۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
عضو هیئت علمی دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: با توجه به اینکه هم اکنون عصر انفجار دانش است و دانش دنیا هر 30 دقیقه دو برابر میشود، یکی از نکات کلیدی توسعه هر سازمانی، چه سازمان های دریایی و چه غیر دریایی آموزش است.
به گزارش مارین نیوز، عضو هیئت علمی دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در بیستمین همایش صنایع دریایی که 21 آذرماه 97 در تهران برگزار گردید در خصوص مقاله ای که در این همایش تحت عنوان "نقش آموزش در توسعه پایدار دریایی" ارائه نمود به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه هم اکنون عصر انفجار دانش است و دانش دنیا هر 30 دقیقه دو برابر میشود، یکی از نکات کلیدی توسعه هر سازمانی، چه سازمان های دریایی و چه غیر دریایی آموزش است. 
ابوطالب مطلبی ورکانی افزود: بحث آموزش باید بسیار توجه شود و آنچه در این مقاله ارائه شد توجه بیش از حد به آموزشهای دریا پایه و دریا محور جهت توسعه دریایی است به ویژه سواحلی مثل سواحل مکران که نیاز به توسعه پایدار دارند.  
وی با بیان اینکه لازم است توسعه ای دائمی داشته باشیم و نگرشمان هم سیستمی باشد، اظهار داشت: نباید فقط به یک نقطه یا یک ناحیه نگاه کنیم، بخش وسیعی از سواحل داریم که نیاز به توسعه دارد و آموزش لازمه آن است. 

لازم به ذکر است، بیستمین همایش صنایع دریایی با برنامه های آموزشی، علمی و تخصصی و حضور متخصصان، کارشناسان و دانش جویان حوزه دریایی کشور با هدف فراهم آوردن فرصتی مناسب برای متخصصان صنعت، دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی جهت معرفی آخرین نتایج و دستاوردهای خود در زمینه های مختلف از جمله روش های نوین توسعه و فناوری های جدید در صنعت دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مجموعه های دریایی کشور  21 آذر ماه 1397 در کتابخانه ملی ایران برگزار شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: