کد خبر: ۳۶۴۹۳
تعداد بازدید: ۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

حضور انجمن مهندسی دریایی ایران در نمایشگاه نهضت ساخت داخل

انجمن مهندسی دریایی ایران در نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید حضور خواهد داشت و شرایط حضور برای اعضاء انجمن را فراهم آورده است.
به گزارش مارین نیوز، نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید با هدف معرفی و شناسایی نیاز‌های صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات و رونق ساخت به همت وزارت صنعت معدن و تجارت و با محوریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سایر مجموعه های تابعه این وزارتخانه از ۲۷ تیرماه به مدت ۴ روز در تهران برگزار می ‌شود. این نمایشگاه بزرگترین نهضت ساخت داخل به شمار می رود و فضایی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع را تحت پوشش دارد.
انجمن مهندسی دریایی ایران یکی از شرکت کنندگان این رویداد می باشد که با در اختیار داشتن غرفه شماره 5 در سالن B38، شرایط حضور برای اعضاء انجمن را فراهم آورده است و پذیرای مهمانان و اعضای محترم خواهد بود.
این نمایشگاه فرصت مناسبی را فراهم نموده تا شرکتهای تولید کننده قطعات و تجهیزات دریایی و همچنین سازندگان شناور، توانمندیهای خود را به نمایش گذاشته و خدمات خود را در این حوزه ارائه نمایند. کارفرمایان و متقاضیان محصولات دریایی نیز باتوجه به شرایط بین المللی و اقتصادی کشور می توانند برای نیازها و برنامه های آتی خود در شرایط کنونی از بازار داخل استفاده نموده و باعث رونق تولید داخل و ایجاد اشتغال مناسب گردند. 
به طور کلی نمایشگاه نهضت ساخت داخل، بزرگترین و مناسبترین آوردگاه ملی برای مذاکرات دو و چند جانبه میان طرفین تقاضا در گروه‌ های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخابرات و صنایع دریایی با طرفین عرضه نظیر دانشگاه ‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌ های دانش بنیان، سرمایه ‌گذاران، کارآفرینان و صندوق ‌ها و ساختارهای حمایتی و … به کمک واسط های فناوری و صنعتی و عقد تفاهم‌ نامه همکاری برای داخلی سازی نیازها خواهد بود. 
بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید از 27 تیرماه الی 30 تیرماه در سالن های 20 و 18 B و 22 و 38 A نمایشگاه های بین اللملی تهران برگزار می شود./


شماره های تماس با انجمن مهندسی دریایی ایران: 7-44273495-021
سایت انجمن: iraname.com





ارسال نظر